Orderhanterare till Transtema

Montico HR Partner AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-05-31

Om tjänsten
Transtema Network Services är en marknadsledande leverantör inom projektering, byggnation och underhåll av infrastrukturer för tekniskt avancerade kommunikationsnät. Transtema Network Services ingår i Transtema Group och är ett dotterbolag i en större koncern, som bland annat har affärsområden inom fibernät, nätverksanslutning och teknik. Arbetet utförs i härliga lokaler med ett öppet kontorslandskap på huvudkontoret i Mölndal, här har du närhet till både restaurang och bussförbindelser.

Dina arbetsuppgifter
Som orderhanterare kommer du ansvara för att ta emot och hantera förfrågningar via telefon och mail. Dessa kan komma från såväl interna som externa parter, antingen från fälttekniker, kunder eller slutkunder. Du kommer att förmedla och tolka information som efterfrågas av kunderna. Exempel på arbetsuppgifter kan de vara att ringa kunder för att boka tid för installationer, bygga arbetsordrar och rapportera avvikelser. Allt detta loggas i det centrala ärendehanteringssystemet. Arbetet utförs tillsammans med ett engagerat team i en centraliserad och funktionell enhet.

Som medarbetare hos Transtema kommer du att ges möjlighet till utbildning och personlig utveckling. Kulturen i företaget präglas av öppenhet och ett stort mått av eget personligt ansvar för att arbetet utförs på bästa möjliga sätt.

Vi söker dig som
Tjänsten passar dig som har en god känsla för service. Du har ett moget förhållningssätt och agerar professionellt både gentemot kunder och gentemot kollegor. Som person är du strukturerad, stresstålig och nyfiken. I och med att du dagligen har kontakt med kunder, både över telefon och mail, så ser vi gärna att du är serviceinriktad och har ett ödmjukt och lösningsorienterat förhållningssätt. Att planera, ta beslut och initiativ är något du känner dig bekväm med. Du har en förmåga att prioritera effektivt och tar samtidigt ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter. För att du ska trivas i rollen som orderhanterare bör du vara förändringsbenägen och nytänkande.

En vilja att utvecklas och lära sig inom området är en förutsättning för att du ska lyckas i ditt arbete. Har du tidigare erfarenhet från servicearbeten eller logistik är detta meriterande. För denna tjänsten krävs det att du har en god datavana, talar och skriver svenska flytande samt behärskar engelska.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Montico Hr Partner AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "6975".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Montico Hr Partner AB (org.nr 556580-6741), http://www.montico.se/

Arbetsplats
Montico HR Partner AB

Jobbnummer
5779899

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Montico HR Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Montico HR Partner AB: