Orderhandläggare på 50%!

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad person som har erfarenhet av att jobba med Orderhandläggning? Då har vi uppdraget för dig hos vår kund i Upplands Väsby!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som Orderhandläggare hos vår kund kommer du att arbeta med hela orderkedjan, från order till leverans. Du svarar på frågor kring fakturor, leveransstatus etc. Det ingår även i dina arbetsuppgifter att se till att rätt tulldokumentation finns för ordrarna. Tjänsten är på deltid, 50%.

Vem trivs här?
Du som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter kommer att komma in i arbetet på kort tid. Har du erfarenhet/kunskap kring lager/industri kommer du ha bra förkunskaper för att sätta dig in i arbetsuppgifterna. Som person är du lättlärd och datorvan. Vidare tror vi att du är en driven, ambitiös och noggrann person.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 50% med start omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden AB.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. 

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2015-02-24

Arbetstider och omfattning
Deltid Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-23
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Dahlström 08-59898130

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2179625

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: