Orderadministratör till Vyaire Medical
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Danderyd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Företaget
Till vårt Nordiska team på Vyaire Medical söker vi nu en orderadministratör för ett uppdrag på minst 5 månader som har rätt inställning och vill tillhöra ett glatt och trevligt team som sitter i fräscha lokaler i Danderyd. Den 3 oktober 2016 separerades affärsområdet Respiratory Solutions (Vital Signs, Airlife, Ventilation och Respiratory Diagnostics) från Becton Dickinson (BD) under ett nytt namn, Vyaire Medical, vilket är ett fristående aktiebolag som bl a tillverkar och säljer förbrukningsmaterial inom Anestesi och Intensivvård, temperatur, monitorering och EKG . Globalt består Vyaire Medical av 5000 anställda och omsätter ca 800 miljoner USD. I Danderyd sitter 7 personer, inom funktionerna sälj, marknad och kundservice.
Publiceringsdatum2017-05-05Om tjänstenI rollen som orderadministratör kommer du arbeta med hela orderhanteringen, vilket innebär att ta emot och registrera ordrar, följa upp leveranser och hantera returer. Arbetet innebär mycket kundkontakt, både via telefon och mail. Vidare kommer du arbeta i ett nära samarbete och i dialog med de nordiska säljarna. Det här är ett konsultuppdrag med start omgående och som sträcker sig 5 månader fram, med chans till förlängning.
KvalifikationerFör att passa i rollen som orderadministratör ser vi att du har följande bakgrund:
* Erfarenhet från liknande roll inom orderadministration/kundtjänst
* Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
* Om du behärskar holländska eller finska eller annat skandinaviskt språk flytande i tal och skrift ser vi det som mycket meriterande
* Erfarenhet av att lägga ordrar i SAP är meriterande
Personligt
Vi ser gärna att du som söker har en god social och kommunikativ förmåga. Du är en initiativtagare och är inte rädd för att ta för dig. Vidare är du van med olika kontaktytor, är serviceminded och har lätt för att skapa goda relationer, med både kollegor och kunder. Du arbetar bra såväl självständigt som i team.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, 08.00-16.30 Start omgående och 5 månader fram, med chans till förlängning
ErsättningFast lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Ärlestål 08-586 22 718
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Jobbnummer 3479574
Observera att sista ansökningsdag har passerat.