Orderadministratör / Start omgående
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Luleå
2024-07-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderadministratör / Start omgående" (publicerad 2024-07-29) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-07-24Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd som konsult hos Bravura.
För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företagetJust nu har vi stor efterfrågan på administratörer och vi vill proaktivt kunna presentera kandidater till våra kunder med kort varsel. Efter intervju tillsammans med Bravura kommer vi snabbt kunna matcha dig mot ett passande uppdrag.
Dina arbetsuppgifterSom administratör förväntas du hantera och lösa varierade uppgifter och kundbeställningar. Du arbetar med orderläggning och registrering i flertalet system, vilket innefattar både felregistreringar och andra avvikelser. Din uppgift är att säkerställa god kundnöjdhet samt informera berörda parter om hanteringen.
Du erbjuds en modern och flexibel arbetsplats där du arbetar nära dina kollegor för att tillsammans hitta goda lösningar. När du blivit självgående i din roll finns även möjligheter att arbeta hemifrån. Du erbjuds en gedigen introduktion och utbildning. Fortsatt en kontinuerlig dialog med din närmsta chef på både företaget och Bravura.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Administrera ordrar, felregistreringar och avvikelser
• Följa upp ärenden via telefon och chatt
• Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice och administration är meriterande
• Tekniska kunskaper är meriterande
I rollen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du är duktig på att sätta upp och hålla tidsramar och är mån om att arbeta till dess resultat är uppnådda. Vidare är det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort. Därtill ser du inga problem med att stötta dina kollegor på olika områden och anstränger dig för att leverera lösningar som underlättar för andra.
Övrig information:
Start: Augusti
Plats: Luleå
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sanna Strandin
sanna.strandin@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8811358
Observera att sista ansökningsdag har passerat.