Orderadministratör/säljsupport/innesäljare Till Ozonetech

JobBusters AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-05-26

Dina arbetsuppgifter
Är du Orderadministratör eller en riktigt duktig Säljsupport? Just nu finns möjligheten att jobba på ett snabbt växande cleantech företag, Ozonetech.
Som Orderadministratör är du en del av ett cross-boarder team av ingenjörer som levererar reningslösningar till kunder runt om i världen.
Du är en nyckelspelare i att öka försäljning och tillväxt av Ozonetechs produkter inom biogas, luftbehandling, vattenrening, storkökslösningar och fler områden. För att göra detta håller du första linjens support och kommunikation med kunder både i Sverige och internationellt samt kontaktar nya säljmöjligheter.
Som Orderadministratör ansvarar du för orderhantering, försäljning av produkter, administration i CRM system, koordinering av leveranser från produktion, support, rapportering av försäljnings- och orderstatistik samt ERP systemadministration.

Företagspresentation
Vår kund Ozonetech är ett prisbelönat miljöteknikföretag som är globalt snabbt växande. Lösningarna skapar idag nytta inom process- och livsmedelsindustrin, fastigheter och på privatmarknaden. Tack vare deras unika teknik är de idag globalt snabbt växande företag med installationer i sex världsdelar.
Som Orderadministratör arbetar du på kontoret i Västberga, som är modernt och fräscht där även all produktion sker.

Kvalifikationer
• Du har mycket goda kunskaper i Microsoft Office
• Du har körkort
• Du har erfarenhet av att arbeta i CRM-system
• Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med teknisk försäljning
• Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i ett tillväxtbolag
• Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i ett tillverkande bolag
• Det är meriterande om du behärskar ryska eller annat baltiskt språk

Dina personliga egenskaper
För att trivas i rollen som Orderadministratör är du serviceinriktad och trivs med att ha många kontaktytor. Du är administrativ och noggrann. Du är inte rädd för att lyfta upp dina idéer och synpunkter för att förbättra rutiner och tillvägagångssätt.

Vad vår kund kan erbjuda
Som Orderadministratör har du kontakt och samarbete med olika kontaktytor och kunder, där du själv får möjlighet att utveckla din egen kompetens. För rätt person finns en stor handlingsfrihet och möjlighet att själv påverka både sin egen och företagets utveckling. Ozonetech är ett tillväxtföretag och erbjuder goda utvecklingsmöjligheter. Här värdesätts dina tankar kring både processer och produkter eftersom förbättring alltid eftersträvas.

Ersättning
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid. Tillsvidare med start i augusti eller enligt överenskommelse. Du blir direktrekryterad av Ozonetech.
Skicka in ditt CV och Personligt Brev snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord: Innesäljare, Orderadministratör, Säljadministratör, Säljsupport, CRM-Administratör

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-07-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jobbusters AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3459".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbusters AB (org.nr 556826-5606), http://jobbusters.se/

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
JobBusters AB

Jobbnummer
5240784

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: