Orderadministratör på heltid i Solna

KFX HR-partner Stockholm AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Lidingö, Järfälla eller i hela Sverige

Om tjänsten
För uppdrag med start omgående söker vi en orderadministratör med känsla för service. Här erbjuds du en kundfokuserad roll på ett spännande och väletablerat företag med placering i Solna. Detta är rollen för dig som vill arbeta i en roll som både är administrativ och social!

Om företaget
Denna tjänst är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du har din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i Solna. KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vårt fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare.

Kunden sitter i Frösunda, Solna, och är ett stort och väletablerat teknikföretag. Start för tjänsten är omgående och arbetstiderna är 8.00 - 16.30.

Arbetsuppgifter
Som orderadministratör arbetar du i en roll med fokus på service och med inslag av merförsäljning på befintliga kunder. Du och dina kollegor supportera kunder via telefon och mail och dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att administrerar ordrar som går via företagets webbshop och affärssystemet SAP. Vidare har du stora kontaktytor i din roll, både externt med kunderna och internt med företagets säljare.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
• Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, gärna i en liknande roll och med fördel i en roll med inslag av försäljning
• Har god teknisk förmåga
• Flytande kunskaper i det svenska och engelska språket

Känsla för service, kommunikativ förmåga och intresse för administration är viktiga egenskaper för denna roll. För att trivas på företaget och i rollen tror vi att du är en person som drivs av utmaningar och som brinner för att leverera goda resultat. Du är en person som inte räds för att lyfta luren, som gärna kommer med input och som trivs i en social miljö. Vi tror även att du är en social person som tycker om att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och system.

Övrigt
På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00 eller rekrytering.stockholm@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.

Välkommen in med din ansökan!

Sökord: Order / Supply Chain / Administration / Kundtjänst / Deltid / Kontor / IT / Teknik

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-01-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-17
Ange följande referens när du ansöker: 3578
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Clara Backlund

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
4561203

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: