Orderadministratör med start omgående

Arena Personal Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-08-10

Om tjänsten
Vi söker nu för kunds räkning en orderadministratör på heltid med start omgående.

Dina arbetsuppgifter
• Hämta order och kontrollera dem för alla frågor som rör försäljningspris.
• Informera ledningen om eventuella problem kring projektförsäljning.
• Uppdatera och underhålla SAP
• Uppdatera standardata, försäljningspris och inköpspris i SAP
• Skapa, kontrollera och lösa eventuella problem vad gäller fakturering.

Profil
Vi söker dig som har lätt för siffror och ett öga för detaljer. Som person har du ett intresse för människor och är serviceminded, att arbeta i team faller naturligt för dig. Vidare har du god förmåga att strukturera ditt arbete och prioritera dina uppgifter. Du är snabb men noggrann i dina arbetsprocesser och har ett lösningsorienterat förhållningssätt.

För att vara aktuell för tjänsten ska du ha god datavana och mycket goda kunskaper i Excel. Du bör ha någon form av ekonomisk utbildningsbakgrund samt minst tre års arbetslivserfarenhet, gärna inom liknande områden. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av SAP eller andra liknande affärssystem. Du behärskar både svenska och engelska flytande.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.

Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Intervjuer sker löpande. Har du frågor rörande tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Carola Bergh på carola.bergh@arenapersonal.com . Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-24
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3701
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carola Bergh carola.bergh@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Odinsgatan 13
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2986554

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: