Orderadministratör/Kundservice på 50% i Kungälv!
Manpower AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Nu har vi en spännande och lärorik roll för dig som är ute efter en deltidstjänst i Kungälv! Som orderadministratör hos vår kund får du chansen till att arbete i en rolig och stimulerande roll där du kommer kunna utvecklas! Du arbetar i ett litet men härligt gäng på ett internationellt bolag i Kungälv, ett stenkast från Göteborg. Läs vidare och ansök om tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande!
Om tjänsten som orderadministratör?
I den här rollen kommer du få möjlighet att arbeta i ett internationellt företag som säljer varor till bygghandeln. Företaget har fabriker runt om i Europa och tar hem varor till lagret i Kungälv som de sedan distribuerar. Du kommer arbeta i ett litet men härligt team där du har en viktig roll som företagets ansikte ut mot beställare. Direktbuss går från Nils Ericsson terminalen i Göteborg och tar dig till kontoret i Rollsbo (Kungälv) på ca 30 minuter.
Som orderadministratör/kundservice kommer du ta emot orders och registrera dom i företagets interna system, dokumentera, kontrollera tillgänglighet och lagerstatus samt bekräfta och fakturera till kund. Det är ett stimulerande arbeta med varierande arbetsuppgifter och kompetenta kollegor!
Du kommer i tjänsten att arbeta med t.ex.:
* Ge service till kunder, främst över mejl men även telefon.
* Ta emot och registrera order, kontrollera lagerstatus och bekräfta till kund.
* Vara i kontakt med säljare och produktchef för att ge kunden så bra service som möjligt!
* Eftersom det är ett litet kontor ser vi att du är prestigelös i att hjälpa till där det behövs.
Detta är ett konsultuppdrag via Manpower. Start för uppdraget är snarast och det kommer sedan pågå under en månad med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna kommer vara förlagda under kontorstid med möjlighet till flex.
Vem är du?
Vi ser att du är en driven och ambitiös person som trivs i att arbeta administrativt! Om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller ordermottaging är det meriterande.
Som person är du lagorienterad, positiv och har mod och nyfikenhet att ta initiativ. Du är kundorienterad och gillar att lösa problem på professionellt sätt för att ge bästa kundservice till kunderna!
Publiceringsdatum2018-09-12Kvalifikationer * Du talar och skriver flytande på svenska och engelska.
* Du kan hantera Outlook och har lätt att sätta dig in i nya affärssystem.
* Du är noggrann och strukturerad!
Vad kan Manpower erbjuda dig?
Du får en inkörsport till en fantastisk karriär hos Manpower som är en av Göteborgs största och bästa arbetsgivare. När du blir anställd hos oss ligger vårt enorma kontaktnät som en trygg grund till din yrkesmässiga utveckling. Vi ser att du som konsult inte bara ska trivas med ditt jobb men värnar också om att du ska få möjlighet att växa som person när du går på uppdrag hos oss!
Hur söker jag tjänsten?
Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på
http://manpower.se. Notera att vi INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
1 Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar
2 Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00
3 Vid andra frågor får du gärna maila mig på
arsaman.bahrami@manpower.seVarmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-19
Ange följande referens när du ansöker: 92ce838d-31a3-
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktArsaman Bahrami
Arsaman.Bahrami@manpower.se +46730935562
FöretagManpower AB
AdressManpower AB
41104
41104 1480
KontorsadressLilla Bommen 5A
Jobbnummer 4342243
Observera att sista ansökningsdag har passerat.