Orderadministratör i sommar- se hit!
KFX HR-partner Skandinavien AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-04-19Om tjänstenVår attraktiva kund inom livsmedelsbranschen söker dig som vill kombinera din höga serviceförmåga med administrativa arbetsuppgifter under sommaren 202. Är du noggrann och strukturerad? Trivs du i ett arbete med mycket eget ansvar? Har du tidigare erfarenhet av orderadministration och kundservice och vill skaffa dig mer relevant erfarenhet, då kan denna tjänst passa dig!
Tjänsten är på heltid from. mitten av juni tom. augusti 2021. För rätt person kan tjänsten fortsätta på deltid framöver.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.
Dina arbetsuppgifterSom orderadministratör kommer du arbeta på kundserviceavdelningen med att i första hand ta emot och administrera order via mail samt även ibland via telefon. Du ingår i ett härligt gäng kollegor och arbetar på ett kontor som insprireras av mat och kryddor från hela världen! I rollen kommer du arbeta mot både företagskunder och kollegor i en administrativ samt kundorienterad roll. Avdelningen arbetar med företagskunder över hela världen, med huvudfokus på nordiska kunder. I din roll kommer du främst hantera orders för avdelningens svenska kunder.
KvalifikationerVi söker dig som är ordningsam, strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, gärna i kombination med service. För att trivas i rollen tror vi att du har hög initiativförmåga, hög arbetsmoral och trivs i en ansvarsfull roll. Vidare tror vi att du är prestigelös och att du gärna hjälper till där det behövs. Har du tidigare arbetat i Microsoft Dynamics AX eller andra affärsystem är det meriterande.
Krav för tjänsten är flytande svenska i såväl tal och skrift samt god förståelse på engelska.
Övrig informationOmfattning: Vid behov, ca 2dagar/v samt mer under ledighetsperioder såsom sommar och vinter
Placering: Mölndal
Tjänsten i fråga är ett konsultuppdrag där du kommer bli anställd hos KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund.
Kunskap- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.
Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag!
För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta mig Paula Janssonl på KFX HR-partner på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Sommarjobb
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-05-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4367".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143),
http://www.kfx.se Arbetsplats KFX HR-partner Göteborg AB
Jobbnummer 5702490
Observera att sista ansökningsdag har passerat.