Orderadministratör
Cavotec Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cavotec Sverige AB i Stockholm,
Lysekil eller i
hela Sverige - Orderbehandling och registrering av inkommande order.
• Validering av information från kunden.
• Inköp mot order.
• Fakturering.
• Kommunicera med kunder via e-post eller telefon angående orderkonfirmationer, inköpsorder och fakturering.
• Proaktiv uppföljning av försäljningen i alla frågor för att säkerställa kundnöjdhet.
• Samarbeta med Finans, Försäljning och Övrig Verksamhet för att lösa orderfrågor.
• Datainmatning i affärssystemet Microsoft Navision
• Slutföra andra uppgifter / projekt efter behov.
• Kunnande i Microsoft-paket och kompetent i Excel.
• Bevisad förmåga att skapa starka kundrelationer (internt / externt) och leverera lösningar på ett professionellt sätt.
• Fördelaktig att ha erfarenhet av Navision och / eller liknande affärssystem
• Utmärkta kommunikationskunskaper
Cavotec är en ledande ingenjörsgrupp som designar och tillverkar automatiserade anslutnings- och elektrifieringssystem för hamnar, flygplatser och industriella applikationer över hela världen. Vår innovativa teknik säkerställer en säker, effektiv och hållbar verksamhet. Cavotecs personal, som finns i cirka 30 länder runt om i världen, representerar ett stort antal kulturer, talar många olika språk och ger kunderna lokalt stöd, bakom koncernens globala nätverk av ingenjörskunskap. I Cavotec Sverige arbetar ca 15 personer med försäljning, order, inköp och lager.
Publiceringsdatum2018-11-14Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-19
Ange följande referens när du ansöker: Orderadministratör
FöretagCAVOTEC SVERIGE AB
AdressCAVOTEC SVERIGE AB
Fagerstagatan 5
16353 SPÅNGA
KontorsadressFagerstagatan 5
Jobbnummer 4456595
Observera att sista ansökningsdag har passerat.