Orderadministratör
Pantaluren AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Pantaluren AB i Stockholm Pantaluren AB är ett ungt bolag som bedriver handel med begagnad elektronik, bland annat via sin inköpsportal
www.pantaluren.se och sin webbutik
www.iElektronik.se. Via våra sidor kan privatpersoner och företag landet runt snabbt, enkelt och smidigt sälja sin begagnade elektronik till oss över internet.
Tjänster som orderadministratör hos Pantaluren innebär huvudsakligen daglig mottagning av telefoner som skickats in till oss för försäljning från privatpersoner landet runt, kundservice (främst via mail) samt packning av utgående beställningar från vår webbutik. Tjänsten innebär dock att även hjälp till andra delar av verksamheten vid behov.
För att lyckas i denna roll är du lösningsorienterad, prestigelös och stresstålig. Du bör ha god datorvana och gärna erfarenhet av serviceyrken, e-handel eller mobilservice.
Formella krav:
Goda kunskaper inom Officepaketet
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Tidigare erfarenhet inom service, e-handel eller mobilservice
Du kommer arbeta med vårt bolag på kontor vid Stureplan i centrala Stockholm. Vi delar lokal tillsammans med några andra bolag och vi är en ambitiös grupp drivna människor där alla bidrar och hjälper varandra.
Varaktighet, arbetstid
6 månaders provanställning som sedan övergår till en tillsvidareanställning.
Publiceringsdatum2017-08-14Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-14
Ange följande referens när du ansöker: Orderadministratör
KontaktRobin Vestersten
robin@pantaluren.seFöretagPantaluren AB
AdressPantaluren AB
Box 16416
10327 Stockholm
KontorsadressBirger Jarlsgatan 21
Jobbnummer 3641441
Observera att sista ansökningsdag har passerat.