Orderadministratör - Tranter International AB
Order Entry / Kontorsjobb / Vänersborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Vänersborg,
Trollhättan,
Essunga,
Grästorp,
Uddevalla eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Order Entry i Vänersborg Publiceringsdatum2019-02-18Dina arbetsuppgifterDu kommer att administrera inkommande kundordrar i vårt affärssystem Mapics samt hantera kontroll av prissättning, ordererkännanden och produktionsunderlag.
Support och kontaktlänk gentemot interna och externa kunder samt försäljningskontoren vid frågor angående orderstatus och ledtider etc.
Interna & Externa kontakter förekommer gällande ritningar samt viss beställning av material.
Tjänsten är ett vikariat på ca 6 månader.
KvalifikationerFör att ta dig an denna spännande utmaning ser vi att du har relevant bakgrund med goda kunskaper inom industriell verksamhet. Du är en duktig administratör med erfarenhet av att arbeta i affärssystem och har goda kunskaper inom office paketet.
För att kunna kommunicera med våra internationella kundkontakter krävs goda engelskkunskaper både i skrift och i tal.
Du är en person med intresse för teknik och ser lösningar hellre än problem. Vi ser en medarbetare som är serviceinriktad och kommunikativ med stort kundfocus, en arbetskollega som tar ansvar och bidrar till ett gott arbetsklimat för att vi tillsammans ska kunna växa som företag och nå vår framtida vision.
AnställningsvillkorTjänsten är ett vikariat på ca 6 månader.
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Omgående Visstidsanställning till 2019-08-31
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-10
Ange följande referens när du ansöker: 2019/2
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBjörn Carlsson 0521-799804
FöretagOrder Entry
AdressOrder Entry
Box 1325
46228 Vänersborg
KontorsadressBox 1325
Jobbnummer 4619501
Observera att sista ansökningsdag har passerat.