Order- och säljadministratör sökes till Ogeborg AB
Ryska Posten / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Om Ogeborg:
Ogeborg är ett familjeföretag i andra generationen som arbetar med mattor och textila golvmaterial. Sedan början av 1960-talet har Ogeborg hjälpt inredare, arkitekter och företag i skapandet av vackra och hållbara kontorsmiljöer på den svenska marknaden. Ogeborg har ett 10-tal medarbetare i Stockholm och är beläget på söder i ljusa och kreativa lokaler.
Om tjänsten:
För omgående start söker vi nu för Ogeborgs räkning en färgstark och organiserad order- och säljadministratör. Tjänsten avser heltid, kontorstider måndag - fredag. Du kommer till en början att vara anställd som konsult hos Ryska Posten Bemanning med möjlighet till övertag. Du kommer att ingå i ett tight och glatt team där arbetsuppgifterna är varierande. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara orderläggning, skriva offerter, sköta posthantering, dokumentera avvikelser, skicka prover, svara i telefon samt att ta hand om kontoret.
Vem söker vi:
Vi söker dig som har ett utpräglat ordningssinne och stark servicekänsla. Kravet är att du har några års administrativ erfarenhet och det är meriterande om du har arbetat som kundtjänstmedarbetare. Du har hög arbetsmoral och tycker om att bemöta kollegor och kunder på ett trevligt och representativt sätt. Du är driven, självgående samt tar stort eget ansvar. Vidare är du van att arbeta på ett strukturerat sätt samt tycker om att ha ordning och reda runtomkring dig.
Vi tror att rätt person tidigare arbetat i en serviceorganisation eller i ett supportteam, får energi av att hjälpa andra och brinner för att leverera hög service. Du har god systemvana och är en van användare av Officepaketet samt talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Tidigare erfarenhet eller intresse för textil, färg och form är meriterande.
Vi söker dig som vill jobba i ett litet, tight team där varje medarbetare är en viktig resurs och där egna idéer/ initiativ primeras. Du värdesätter lojalitet, trygghet samt att ha kul på jobbet. För rätt person finns stor utvecklingspotential.
Start omgående, urval sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2016-04-05ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 10253
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2763950
Observera att sista ansökningsdag har passerat.