Order och kontors administrator

BK Medical Sweden AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BK Medical Sweden AB i Stockholm

Har du tidigare erfarenhet av orderhantering, fakturering, eventplanering, och transportbokning? Vill du arbeta på ett dynamiskt, passionerat och framgångsrikt företag inom medecinsk teknik där vi tillverkar och säljer produkter som gör skillnad i människors liv? Drivs du av att hålla en hög servicenivå och göra kunderna nöjda? Då kan den här tjänsten vara något för dig!

Vi på BK Medical Sweden söker nu en order- och kontorsadministratör till vårt svenska team som idag består av 7 medarbetare. Från vårt Svenska säljkontor i Hägersten kommer du att samarbeta tätt med kollegorna ute på fältet i Sverige och på vårt huvudkontor utanför Köpenhamn som hanterar order, lager och logistik.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar:

• Orderhantering i SAP
• Koordinera events
• Dokumentera och administrera kontorets tillgångar såsom demolager.
• Säljsupport och hantering av demoutrustning/bokningar
• Leveransbevakning och transportbokning
• Fakturering till kund via Inexchange

Tjänsten passar dig som trivs i en varierande roll med mycket eget ansvar och som vill vara navet i en verksamhet som har stort kund fokus och passion för att leverera kvalitativa produkter till sjukvården som gör stor skillnad för patienters liv och hälsa.

För att du ska lyckas i rollen som order- och kontorsadministratör ser vi gärna att du har erfarenhet av liknande uppgifter från tidigare arbetsplatser. Övriga kompetenser som är viktiga är:

• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift (koncernspråket är engelska)
• Kompetent användare av Office 365 (Word, Excel, Outlook)
• Kompetent och van användare av Order och faktureringssystem
• Genuint intresse för att skapa och utveckla relationer inom företaget och kunder.

Det är meriterande för rollen om du har erfarenhet av SAP samt Inexchange eller liknande faktureringssystem.

Vi sätter stor vikt vid din personlighet och tror att du som person är strukturerad, noggrann och har god kommunikationsförmåga. Du har en positiv inställning och tar gärna egna initiativ till att lösa problem eller förbättrar processer där du ser möjligheter. Du trivs med att arbeta med flera saker parralellt. Du kan arbeta självständigt men ser även samarbete och laganda som något naturligt och har ett positivt och prestigelöst förhållningssätt till de uppgifter du tar dig an. Vi värderar dina egenskaper högt och du är en viktig lagspelare i vårt team.

Känner du igen dig i annonsen vill vi gärna höra ifrån dig. Varmt välkommen med din ansökan och till oss på BK Medical.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
BK Medical Sweden AB (org.nr 556448-8699), http://www.bkmedical.com

Kontakt
Mikael Nilsson
mnilsson@bkmedical.com
+460708395953

Jobbnummer
7377682

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BK Medical Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BK Medical Sweden AB: