Operativ ledare - Hertz
Bildeve AB / Kassapersonalsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kassapersonalsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bildeve AB i Helsingborg,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Hertz på Bildeve söker operativ ledare till uthyrningsverksamheten i Helsingborg
Bildeve grundades redan 1920 och tecknade avtal med Volvo 1927, när Volvo producerade sina första bilar. Det gör Bildeve till världens äldsta Volvohandlare. Bildeve erbjuder ett komplett bilägande, från försäljning och uthyrning av bilar till underhåll och finansiering.
Hemma hos Bildeve lever vi efter våra värdegrunder Omtanke, Hjärta & Kvalitet.
Bildeve är franchisetagare till Hertz som sedan 1918 är världsledande när det gäller biluthyrning. Hertz finns representerat i över 150 länder med 7500 uthyrningskontor. Hertz finns representerat i Sverige med ca 200 uthyrningskontor på flygplatser och i städer.
Vi söker en ny operativ ledare till vår uthyrningsverksamhet på Bildeve i Helsingborg som vill vara med och bidra till Sveriges bästa kundupplevelse.
Har du visioner, ser möjligheter och är sälj- och resultatinriktad med ett stort hjärta kan du vara rätt person för befattningen. Du bör ha erfarenhet av att leda och entusiasmera dina medarbetare. Service och kundkontakt är något som du brinner för. Arbetsuppgifter
Som operativ ledare leder och planerar du den dagliga driften. Det innebär bl.a. att planera stationens vagnpark, coacha personalen i sitt dagliga arbete, mm.
I arbetsuppgifterna ingår:
• Daglig arbetsledning
• Biluthyrning
• Fakturering
• Ansvara för planering av stationens bilflotta
• Hantera mail och telefonsamtal
• Skadehantering
• Främja ett gott samarbete med övriga stationer inom distriktet och övrig organisation
• Allmän kundservice Utbildning och erfarenhet
Tidigare erfarenhet som ansvarig inom serviceyrken och/eller försäljning ser vi som meriterande. Kunskap
Flytande svenska både i tal och i skrift. Mycket goda kunskaper i engelska är av stor vikt. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Mycket goda kunskaper i Officepaketet.
Personliga Kompetenser
Vi sätter stor vikt på ditt ledarskap. Vi ser även att du är självgående, klarar av nya uppgifter snabbt och att du är van att sätta mål och jobba hårt för att nå dem. Övrigt
Tjänsten är baserad på rullande schema, dagtid. Med vår jourverksamhet har vi tillgänglighet alla dagar i veckan. Anställningsvillkor
Anställningen avser heltid och inleds med sex månaders provanställning.
Vi följer Personuppgiftslagen (PuL) och hanterar därför enbart ansökan med CV via vårt rekryteringsverktyg.Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-11-14ErsättningMånadsvis
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMagnus Müller
FöretagBildeve AB
AdressBildeve AB
Bergavägen
25466 1283
KontorsadressBergavägen
Jobbnummer 3159881
Observera att sista ansökningsdag har passerat.