Operativ koordinator till Arlanda

Bring Shared Services AB / Butikssäljarjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bring Shared Services AB i Sigtuna, Stockholm, Botkyrka, Strängnäs, Västerås eller i hela Sverige

Som operativ koordinator fungerar du som länken mellan kunden och Brings driftenheter. Du ansvarar för en eller flera kunders totala logistiklösningar och servar dem på bästa sätt genom att se till att driftsenheterna levererar gods inom uppsatta ramar och upprätthålla goda relationer.

Dina arbetsuppgifter:

• Arbeta både proaktivt och gentemot kundernas direkta förfrågningar om våra tjänster
• Ansvara för att bolagets kunders beställda tjänster utförs enligt uppsatta ramar och med kvalitet
• Hantera kundärenden via telefon och mejl professionellt och effektivt
• Ge support och stöd till driftsenheterna i daglig drift
• Administrativa uppgifter såsom fakturering, tilläggsdebitering, avvikelserapportering och prisberäkningar.

Du blir en del av vårt team om ett tiotal personer som sitter i trevliga, öppna lokaler på Arlanda flygplats. Förutom dina kollegor kommer du att ha många andra kontakytor inom Bring och daglig kontakt med bolagets driftenheter. Därtill har du täta kontakter med våra underleverantörer och kunder. Du rapporterar till Supervisor.

Är du en stjärna på service? Vill du ha en aktiv arbetsdag där du får vara med och överträffa våra kunder förväntningar? Då ska du läsa vidare!

För att passa in i den här rollen tror vi att du har ett lösningsorienterat förhållningssätt, är serviceinriktad och flexibel. Du trivs med att ha många kontakter i ditt arbete och har lätt för att bygga relationer. Därtill gillar du att arbeta mot uppsatta mål och resultat och har förmågan att behålla ditt lugn även när det är mycket att göra. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Vi vänder oss till dig som har avslutad gymnasieutbildning och gärna erfarenhet av att arbeta med service. Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet från transport- och logistikbranschen, men det är inget krav. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Har du därtill kunskaper i norska och/eller danska är det meriterande. Vi förutsätter att du hanterar Officepaketet utan svårighet.

Bring erbjuder ett arbetsklimat som genom ärlighet, respekt, samarbete, öppenhet och mod skapar utveckling, engagemang och resultat. Hos oss blir du en del av en spännande och expansiv koncern som sätter hälsa, miljö och säkerhet högt på agendan och där det finns goda möjligheter till personlig utveckling.

Vi har fokus på personlig mångfald som en naturlig spegling av hur samhället ser ut och välkomnar alla att söka!

Intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att ta emot ditt CV och personliga brev redan idag!

Vill du veta mer om tjänsten? Välkommen att kontakta rekryterande chef Niklas Billhäll på nummer 0729-958234. För frågor gällande rekryteringsprocessen, vänligen vänd dig till Bring HR-center på nummer 042-17 80 01.

Varaktighet, arbetstid
Tillträde sker enligt överenskommelse.

Publiceringsdatum
2017-07-07

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-31

Företag
Bring Shared Services AB

Adress
Bring Shared Services AB
Västberga Allé 60
12630 Hägersten

Kontorsadress
Västberga Allé 60

Jobbnummer
3595203

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bring Shared Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bring Shared Services AB: