Operations Manager
Telenor Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av att coacha och utveckla kundserviceteam inom IT/Telecom och vill vara med i vårt löpande arbete att förstärka Telenors strategi och ambition för "One Company One Culture"?
Som Operations Manager inom kundservice för våra bredband och tv-tjänster är du ansvarig för att Telenor är representerade hos vår kundservicepartner för Bredband & TV . Du ansvarar för att identifiera och agera på operativa leveransavvikelser avseende kundnöjdhet, försäljning och savedesk. Du flaggar och eskalerar utmaningar som har påverkan på leveransförmåga både på kort och lång sikt. Du initierar samt driver aktiviteter i samråd med vår kundservicepartner utifrån vår partners behov av hjälp från Telenor. Du säkrar kompetens hos våra medarbetare och agerar på och eskalerar eventuella kompetensgap som är otillräckliga. En stor del av din arbetstid spenderas ute hos vår kundservicepartner i Norrköping och Umeå.
Tjänsten förväntas tillträdas omgående, så välkommen med din ansökan redan idag!
Vilka är vi?
Channels ansvarar för kundmötet i alla kanaler inom konsument och SME - vi levererar behovsanpassat sälj och service med hög kvalitet. Inom Channels arbetar vi varje dag för att ge våra kunder en upplevelse utöver det vanliga.
Rollen tillhör avdelningen Customer Service Broadband & TV som ansvarar för helheten avseende intäkter, kostnader och kundupplevelsen. Vi är ett team på 12 personer som har Stockholm, Umeå, Karlskrona och Karlskoga som arbetsorter. Vi samarbetar med en extern leverantör som operativt driver vår kundservice. Vår ambition är att skapa branschens nöjdaste kunder!
Vad gör en Operations Manager inom Customer Service Broadband & TV?
Exempel på arbetsuppgifter som du kommer att delta i samt driva:
* Operativa veckomöten för leveransuppföljning av försäljningsresultat och savedeskresultat
* Samtalskalibrering - delta i och säkerställa process och tillämpning
* Identifiera utbildningsbehov kopplat till kompetens
* Säkerställa att processer och arbetsrutiner följs
* Säkerställa förankring av förändringar och nyheter i kundfront
* Driva och förankra Telenorinitierade initiativ i kundfront exempelvis tävlingar, kampanjer, roadshows.
I rollen samverkar du med hela Channels, affärsområdet Consumer och vår kundservicepartner. Du ska med andra ord trivas med att vara en lagspelare, låta dig utmanas och samtidigt säkra att du får rätt förutsättningar att exekvera på uppdraget.
Passar du ihop med oss?
Vi söker dig som har:
* Minst 3 års erfarenhet i ledande befattning
* Du har minst 5 års erfarenhet av kundservice, gärna från externt Contact Center bolag och/eller Telemarketingbolag
* Erfarenhet av att bygga, motivera och coacha framgångsrika team
* Meriterande om du har jobbat som Team Leader för säljteam eller savedeskteam.
Våra värderingar genomsyrar allt vi gör och det är viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra. Vi inspirerar, vi håller vad vi lovar, vi visar respekt mot kunder och kollegor och vi gör saker enklare - vi är Telenor.
Vi erbjuder
* Telenor arbetar kontinuerligt för förbättrad mångfald. Det är viktigt för oss att våra medarbetare återspeglar våra kunders mångfald. Därför strävar Telenor efter mångfald bland våra anställda när det gäller exempelvis kön och nationalitet.
* Bli en del av ett företag som Empower societies. Som ett exempel har Telenor-koncernen antagit en sexmånaders betalad föräldraledighetspolitik som minsta standard globalt på sina 13 marknader.
* Internationell erfarenhet inom andra delar av koncernen
* Medarbetarprogrammet ger dig möjlighet att bli aktieägare i Telenor genom att köpa aktier till ett rabatterat pris.
* 6 veckors semester
* Friskvårdsbidrag, hälsotester, rabatterade priser på hemstäd, barnvakt, matkasse samt hos flera gymkedjor.
Vill du skapa framtiden med oss? Välkommen att söka tjänsten via länken "Ansök nu". Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2018-07-09. Vi ser fram emot din ansökan!
Har du frågor? Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Hassan Mustapha, rekryterande ledare, 070 933 5508,
Hassan.Mustapha@telenor.se eller Kristina Elliot för mer information kring rekryteringsprocessen, 0734417566,
Kristina.Elliot@telenor.se.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Inskickade ansökningar via mail kommer inta att evalueras.
Följ oss gärna på Facebook på "Telenor Karriär" och på LinkedIn "Telenor Group" där vi delar med oss av vilka vi är: våra medarbetare, vår kultur och våra karriärmöjligheter!
Placeringsort: Stockholm
Anställningsform: Tillsvidare
Idag är det aldrig långt till en surfplatta eller dator. Mobilen är vår bästa vän. Och det kommer ständigt nya lösningar, som gör det digitala livet enklare och roligare. Ändå har den digitala revolutionen bara börjat. Utvecklingen rusar vidare. Snart kommer det vara möjligt att se, uppleva och göra saker vi ännu bara drömmer om.
Det är här Telenor kommer in.
Vi för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Vi står mitt i den digitala förändringen. Vi lever och utvecklas med den. Nu behöver vi din hjälp för att utvecklas ännu mer.
Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT
Publiceringsdatum2018-06-25ErsättningSALARY
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-10
Ange följande referens när du ansöker: J060254
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRecruiter Name
FöretagTelenor Sverige AB
AdressTelenor Sverige AB
Not Specified
11645 Stockholm
KontorsadressNot Specified
Jobbnummer 4221497
Observera att sista ansökningsdag har passerat.