Onsittekniker / IT-support till Clear Channel
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-06-26FöretagetClear Channel Skandinavien har varit pionjärer inom utomhusreklam sedan 1879. De bidrar till att företag och organisationer kan växa och bli framgångsrika genom effektiv utomhusreklam. I takt med att samhällets medievanor ständigt förändras driver de den enda stabila kanalen för att möta nyfikna målgrupper med kraftfull kommunikation. Clear Channel finns idag representerade i 22 länder i Europa, Asien och Latinamerika.
Läs gärna mer på
www.clearchannel.se och besök
https://www.instagram.com/clearchannelnordics/ för att se exempel på hur företaget gör just detta.
Här erbjuds du möjligheten att vara med på en spännande resa och skapa dig erfarenheter i ett företag med stark företagskultur och entreprenörsanda. Hos Clear Channel får du chansen att arbeta i en varierade roll på ett medieföretag vars budskap når miljontals skandinaver varje vecka.
Dina arbetsuppgifterI rollen som onsitetekniker kommer du att ansvar för IT-support gentemot de interna användarna på Clear Channels Stockholmskontor. Du kommer att ansvara för att säkerställa att det dagliga arbetet fungerar för användarna och kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Arbetet innefattar att bland annat hantera och lösa behörighets- och kontofrågor. Vidare kommer du att hantera installation och frågor rörande operativsystem och applikationer. Du kommer även hantera enklare ärenden inom nätverk och kopplat till skrivare. Ärendena kommer in via ett ticket-system och via mail.
Du kommer att ingå i ett nordiskt team som leds från Norge men kommer att arbeta tätt tillsammans med de 2 övriga kollegorna på Stockholmskontoret.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning, gärna med teknisk/IT-inriktning
• 1 års erfarenhet av arbete i liknande roll, alternativt motsvarade kompetens inom IT.
• God kunskap inom IT, däribland Windows 10, Office365 och hårdvara.
• Svenska och engelska, i såväl tal som skrift
För rollen som onsitetekniker hos Clear Channel är det viktigt att du har en god kommunikativ förmåga samt har en förmåga att skapa relationer till människor inom organisationen. Vidare är du som person ansvarstagande, arbetar proaktivt och har en god struktur i ditt arbete. Slutligen tror vi att du som söker brinner för att ge service till kollegor.
Övrig information:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Clear Channel har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Clear Channel en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: heltid, it-support, onsite, onsitesupport, användare, Office365, Windows10, support, skrivare, behörighetsfrågor, IT-supporttekniker, IT, hårdvara, mjukvara
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristian Beckman
kristian.beckman@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4844616
Observera att sista ansökningsdag har passerat.