Onlinesupport Göteborg

Resia / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Resia i Göteborg, Lerum, Kungsbacka, Alingsås, Stenungsund eller i hela Sverige

Resia är ett värderingsstyrt försäljningsbolag med 59 byråer från Boden i norr till Malmö i söder. Vi har det bredaste produktutbudet i resebranschen och samarbetar med Sveriges ledande researrangörer, rederier och flygbolag. För att vi ska kunna erbjuda rätt resa till varje kund är våra säljares erfarenhet och engagemang avgörande. Våra medarbetares arbetsglädje och kompetens är vårt viktigaste konkurrensmedel.
Onlinesupporten har 6 medarbetare och vårt uppdrag består av central biljettering med tillhörande administration samt intern och extern support. Vi som arbetar på Onlinesupporten har djup kunskap i sälj- och supportsystem, bred kompetens inom försäljning och är vana vid problemlösning. Samtliga uppgifter sköter vi med stort engagemang och vill ständigt lära ut, lära nytt och jobba nära övriga Resiaavdelningar. Nu söker vi en ny medarbetare med gedigen erfarenhet av resebranschen.
Beskrivning av tjänsten
Tjänsten innebär central biljettering med tillhörande administration samt intern och extern support.

Publiceringsdatum
2011-04-28

Profil
Vi söker dig som är driftig, nyfiken och ser möjligheter i dina dagliga utmaningar. Du är en van problemlösare och trivs med att arbeta i ett högt tempo och under stort eget ansvar. För oss är det en självklarhet att du har ett kostnadsmedvetet synsätt utan att göra avkall på en god och långsiktig service gentemot våra kunder. 

Kvalifikationer
Vi ställer krav på:
• Erfarenhet av resebranschen 
• Goda kunskaper i Amadeus (biljettering och omskrivningar), kunskaper i Galileo bokningssystem är starkt meriterande
• IATA-kompetens
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Goda kunskaper i Officepaketet
Meriterande:
• Arbete med e-handel eller försäljning via nätresebyrå
• Kunskap om affärssystemet Antares
Omfattning
Tjänsten på Onlinesupport är en heltidstjänst med placering i Göteborg.

Tillträde
Tillträde enligt överenskommelse. Urvalsprocessen kommer att påbörjas omgående med intervjuer löpande.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Har du frågor om tjänsten, kontakta Ingela Axelsson på telefon: 031-61 98 23, e-post: ingela.axelsson@resia.se

Så ansöker du
Du är välkommen med din ansökan senast den 22 maj 2011. Vi tar endast emot anmälningar via vår hemsida www.resia.se/jobb.

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Företag
Resia

Adress
Resia
BOX 1114
40523 Göteborg

Jobbnummer
916410

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Resia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Resia: