Office manager till Stockholm city

Andara Group AB / Assistentjobb / Stockholm
2025-12-15


Visa alla assistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Andara Group AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Vill du arbeta som Office Manager mitt i Stockholm City? Nu söker vi dig som vill vara en nyckelperson på vår kund kontor kontor och säkerställa en effektiv och trivsam arbetsmiljö, samtidigt som du tar ansvar för våra ekonomiska rutiner.
Om rollen som Office Manager med ekonomi i StockholmSom Office Manager kommer du ha en central roll där du ansvarar för den dagliga driften av kontoret. Du erbjuds en varierad och utvecklande tjänst med stor självständighet och ansvar. Du kommer att vara navet i organisationen, säkerställa struktur och service till både medarbetare, leverantörer och besökare. I rollen ingår även att stödja med ekonomiadministration, bokföring och fakturahantering.
Arbetsuppgifter för Office Manager - Ekonomi och Administration
Ansvara för den dagliga driften på kontoret såsom beställning av kontorsmaterial, posthantering och lokalfrågor.

Planera och koordinera interna och externa möten samt events.

Stötta ledningsgruppen och andra avdelningar vid administrativa behov.

Hålla introduktioner för nya medarbetare och säkerställa att alla har rätt förutsättningar på kontoret.

Sköta löpande ekonomiadministration såsom fakturahantering, utläggsredovisning och enklare bokföring i samarbete med ekonomiavdelningen.

Ha kontakt med leverantörer och samarbetspartners samt följa upp avtal.

Stödja HR-administration kring exempelvis sjukfrånvaro och semesterregistrering.

Deltaga i förbättringsarbete av rutiner och processer på kontoret.

Kvalifikationer:
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, administration eller motsvarande erfarenhet.

Erfarenhet av liknande tjänst där kombinationen av kontorsansvar och ekonomiska arbetsuppgifter varit central.

God systemvana och erfarenhet av ekonomisystem, gärna affärssystem som SAP, Visma eller liknande.

Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

God kommunikativ förmåga och servicekänsla.

Strukturerad, självgående och proaktiv med öga för detaljer.

Trivs i en varierad och social roll där du samarbetar med många kontaktytor.

Som person är du flexibel, ansvarstagande och får energi av att skapa ordning och hitta lösningar. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, och du uppskattar en mångsidig arbetsmiljö med högt tempo. Din inställning är hjälpsam, positiv och inkluderande gentemot kollegor och besökare.
Om vår arbetsplats - Förmåner och arbetsmiljö
Anställningsvillkor & Ansökan
Omfattning: Heltid på plats - Arbetstider 08:00-17:00

Start: Omgående

Placeringsort: Centrala Stockholm

Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på ellinore.pereira@andaragroup.se.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2026-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Andara Group AB (org.nr 556900-9003), https://www.andaragroup.se/

Arbetsplats
Andara Professionals

Kontakt
Ellinore Pereira
ellinore.pereira@andaragroup.se

Jobbnummer
9644355

Prenumerera på jobb från Andara Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Andara Group AB: