Office Manager till Stockholm!

Professionals Nord Rekrytering AB / Administratörsjobb / Stockholm
2024-12-05


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Professionals Nord Rekrytering AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en strukturerad och initiativrik person som vill ta nästa steg i din karriär? Som Office Manager hos vår kund får du en central roll i ett framgångsrikt företag där du bidrar till både ordning och trivsel. Du erbjuds en bred och varierande tjänst där du har stort utrymme att utvecklas och göra skillnad. Är du redo för en roll där du får kombinera service, planering och problemlösning?

Information om tjänsten:
Vår kund befinner sig i en expansiv fas och söker nu en Office Manager som kan bidra med både struktur och kreativitet. Kunden har sitt huvudkontor i centrala Stockholm och verkar i en innovativ bransch. Här blir du en del av ett sammansvetsat team som värdesätter samarbete, nytänkande och långsiktighet.
Professionals Nord söker i samarbete med vår kund en Office Manager. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till linnea.grass@pn.se

Publiceringsdatum
2024-12-05

Dina arbetsuppgifter
Som Office Manager arbetar du brett och varierat, där din dag kan innehålla allt från planering till problemlösning. Det här är en roll för dig som trivs med att arbeta självständigt, ta initiativ och ha ett finger med i det mesta som rör kontorets och teamets vardag. Du arbetar nära ledning och medarbetare för att säkerställa en trivsam och produktiv arbetsplats. Exempel på arbetsuppgifter:

* Säkerställa att kontorslokalerna är välorganiserade, funktionella och trivsamma.
* Hålla en övergripande koll på kontorsflöden och föreslå förbättringar där det behövs.
* Ansvara för inköp och underhåll av kontorsutrustning och förbrukningsmaterial.
* Koordinera olika aktiviteter knutna till lokalerna, möten och event samt medarbetarna.
* Hantera enklare administrativa uppgifter inom exempelvis ekonomi och IT.
* Vara kontaktperson för leverantörer och fastighetsfrågor.

I rollen som Office Manager hos vår kund kan arbetsuppgifterna variera, då vi verkar i en snabbrörlig miljö där förutsättningar snabbt kan förändras - därför är det svårt att definiera en exakt rollbeskrivning, och vi söker dig som trivs med att arbeta i en dynamisk vardag som innefattar både högt och lågt men där service och prestigelöshet genomsyrar allt du gör.

Vi söker dig som:
Har erfarenhet från en roll som Office Manager eller liknande där du haft ansvar för att koordinera, organisera och leverera service i världsklass. Du är självgående och bra på att driva ditt arbete framåt och se vad som behöver göras även när du inte får direkta instruktioner, och trivs med att ta eget ansvar för att hålla saker i rörelse. Du är van vid att hantera administrativa uppgifter och lösa problem på ett strukturerat sätt. För att lyckas i rollen behöver du ha:

* Erfarenhet av att arbeta självständigt i en administrativ och koordinerande roll i en snabbrörlig miljö.
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
* En vana av att använda Office-paketet och andra digitala verktyg för att stödja ditt arbete.

Vi tror att du är en person med sinne för detaljer och förmågan att snabbt se vad som behöver göras samtidigt som du håller fokus på helheten. Du trivs med att arbeta praktiskt och flexibelt, oavsett om det handlar om att lösa akuta situationer eller förbättra kontorsrutiner. Din serviceinriktade och initiativrika inställning gör dig till en ovärderlig resurs för både kollegor och verksamheten och självklart möter du varje person, situation och utmaning med en positiv energi och ett lösningsorienterat förhållningssätt.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Linnéa Grass

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto. Här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail, men har du frågor är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se.

#professionals-nord #kontorsansvarig #administration #kontor #mood-manager #office-manager

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-01-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Professionals Nord Rekrytering AB (org.nr 556987-8399), https://pn.se/

Kontakt
Konsultchef
Linnéa Grass
0768081311

Jobbnummer
9045902


Prenumerera på jobb från Professionals Nord Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Professionals Nord Rekrytering AB: