Office Manager till investmentbolag inom mediabranschen

Inte Bara Post Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
2025-02-20


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inte Bara Post Bemanning AB i Stockholm

SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag kl.08.30-17.00. Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag.
Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Nu söker vi en Office Manager till vår kund som är verksamma inom mediabranschen, huvudsakligen med investeringar och produktion inom tv, film, poddar och annan media. På kontoret som ligger centralt på Östermalm sitter omkring 100 anställda i olika roller. Det här är ett företag med en avslappnad arbetsmiljö, positiv stämning och högt i tak!
Vår kund huserar i mysiga, ombonade lokaler fördelade på fem våningar. Här är ingen dag den andra lik - både vad gäller vilka besökare du tar emot och vilka arbetsuppgifter dagen bjuder på. Arbetet utförs på kontoret, ej hybridtjänst.
DIN ROLL
Som Office Manager kommer du ha en stor betydande roll på kontoret då du bidrar till en trivsam kontorsmiljö och god intern service. Du kommer behöva agera som spindeln i nätet och använda din förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt med en hög prioriteringsförmåga. Du har också ett ansvar för receptionen där du är ansiktet utåt och välkomnar alla besökare samt medarbetare på ett proffesionellt och positivt sätt. Du arbetar självständigt med att se till att den dagliga driften av både reception och den interna kontorsmiljön flyter på smidigt och effektivt.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Välkomna medarbetare och externa besökare i receptionen.
Svara i telefon och finnas behjälplig vid frågor hos medarbetare.
Sköta posthanteringen samt ta emot bud och leveranser.
Boka mötes- och konferensrum. Hjälpa till med inköp vid möten och interna event.
Hålla fint i allmänna ytor som entré, kök, mötesrum och konferensrum, t.ex. plocka undan disk.
Fylla på kaffe, mjölk, koppar, glass och kontorsmaterial etc.
Inköp av kaffe, frukt, godis, skafferivaror, kontorsmaterial och dylikt.
Anordna AW:s varannan månad och andra interna event.
Duka fram frukost en gång i veckan.
Hand om leverantörsavtal samt kontaktperson för externa leverantörer.
Kvittoredovisning.
Hantering av offerter.
Fastighetsansvar - hanterar klagomål på fastigheten som trasiga dörrar, vattenläckor samt felanmälningar.
Ansvarig för brandutrymning och larm samt instruktioner till medarbetarna.
Hantera IT-utrustning - Vara behjälplig med uppkoppling av Wifi.
Ansvara för att skriva nyhetsbrev en gång i månaden.
Uppmärksamma medarbetares födelsedagar.
Hantera Instagram.
Vara behjälplig vid ad hoc-uppgifter.


VEM ÄR DU?
För den här tjänsten lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! Vi söker dig som är en stjärna på service och har en naturlig fallenhet för att sprida energi och peppa människor i din omgivning. Du är en stresstålig person som har förmågan att se lösningar med en positiv attityd. Du har erfarenhet av att självständigt driva dina arbetsuppgifter framåt med goda resultat och har en mycket god prioriterings förmåga. Vidare är du flexibel, prestigelös och har en förståelse för diskretion och respekt för sekretess. Vi söker dig som har:
Arbetslivserfarenhet som Office Manager, receptionist eller liknande arbetsuppgifter.
Goda datorkunskaper, med fördel vana av att arbeta i Google Workspace och Slack.
Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift.
Har fyllt 20 år. Detta då du kommer hjälpa till med inköp av alkoholhaltig dryck vid after works och andra event.
Meriterande om du har tidigare erfarenhet av projektledning, då du har möjlighet att påverka och förbättra rollen samt arbetsmiljön.

VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjusteget.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-08-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Inte Bara Post Bemanning AB (org.nr 556928-6429), https://intebarapostbemanning.se

Arbetsplats
Inte Bara Post Bemanning

Kontakt
Erika Aldentorp
erika.aldentorp@rpbemanning.se

Jobbnummer
9178159

Prenumerera på jobb från Inte Bara Post Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inte Bara Post Bemanning AB: