Office Manager till bolag i city

Cronwik / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cronwik i Stockholm, Kalmar, Göteborg eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning Som kontorsansvarig har man det övergripande ansvaret för att planera och genomföra uppgifteran som åligger kontorsservice. Detta innebär att ta emot och välkomna besökare, förbereda konferensrum inför möten, ta hand om inkommande och utgående post, diverse inköp samt se till att hela kontoret ser representativt ut. Det är ansvarig kontorsservice som fördelar arbetet inom kontorsservice och receptionen med sin kollega. Som kontorsserviceansvarig ingår också flera administrativa arbetsuppgifter samt vara behjälplig vid olika event som företaget anordnar, både interna och externa.

Exempel på dina arbetsuppgifter:

• Planera och lägga upp löpande arbete inom kontorsservice ochreception
• Administration kring matbeställningar, kontorsmaterial, utrymningslistor, prenumeration och städ
• Kontakt med leverantörer, såsom larmbolag, städ, massörer, etc
• Diverse inköp (gåvor vid firande, saker vi behöver i lokalen)
• Hantering av gemensam mailbox reception
• Nyanställningara (Praktikaliteter som inpasseringskort, rundvandring osv)-
• Kontering av kontorsservicefakturor
• Uppdatera utrymningslistor
• Ingå i den interna festgruppen
• Ansvara för hälsofrämjande aktiviteter på kontoret
• Avtalshantering

Kvalifikationer och egenskaper Du ska ha erfarenhet från tidigare roller inom detta område, exempelvis Office Manager eller som kontorsansvarig. Du är van att gemensamt planera arbetet inom gruppen. En van användare av Office-paketet samt svenska och engelska, i både tal och skrift.

Som den serviceinriktade person du är, uppvisar du en positiv inställning och tar initiativ och planerar och samordnar ditt och kollegans arbete. Du är en lugn och trygg person med god förmåga att arbeta strukturerat, noggrant och effektivt. Har helhetsperspektiv och kan prioritera din arbetsdag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-11-16

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustaf Cronquist gustaf.cronquist@cronwik.se +46 70 911 88 95

Företag
Cronwik

Adress
Cronwik
Hammarby Allé 32
12061 Stockholm

Kontorsadress
Hammarby Allé 32, Stockholm

Jobbnummer
3806726

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cronwik

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cronwik: