Office Manager/receptionist till internationellt börsnoterat för

Avanzera Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

För ett uppdrag som beräknas pågå ca 6 månader söker vi nu en receptionist. Det är ett krav att uppdraget kan påbörjas senast den 4 januari 2016.

Vår kund utvecklar mjukvara och ligger i fronten av teknikutvecklingen inom sitt specialistområde. Företaget har sitt kontor i nya lokaler i centrala Stockholm.

Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2015-12-14

Dina arbetsuppgifter
Som Office Manager/receptionist kommer du att tillsammans med en kollega bemanna företagets reception mellan 8-17. Du kommer att arbeta med sedvanligt receptionsarbete och med ett ansvar för de administrativa uppgifterna.

Du kommer bland annat att:

• Besvara inkommande samtal och koppla vidare inom organisationen
• Förbereda lokaler, måltider och material inför möten
• Assistera med eventplanering
• Uppdatera telefonlistor
• Förbereda utbildningsmaterial
• Beställa kontorsmaterial
• Hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen
• Boka resor och hotell till interna medarbetare

Bakgrund
Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet av att arbeta i reception med liknande arbetsuppgifter. Eftersom att företaget verkar internationellt samt även har internationella kunder krävs det att du har mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift.

Som person är du serviceminded, ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du drivs av att ge kunderna ett positivt och proffsigt bemötande. Du är prestigelös och har öga för detaljer.

Sökord: reception, receptionist, kontorsansvarig, Office Manager

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 656
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Molin 08 545 28 302

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2576079

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: