Office Manager/receptionist till internationellt börsnoterat för
Avanzera Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
För ett uppdrag som beräknas pågå ca 6 månader söker vi nu en receptionist. Det är ett krav att uppdraget kan påbörjas senast den 4 januari 2016.
Vår kund utvecklar mjukvara och ligger i fronten av teknikutvecklingen inom sitt specialistområde. Företaget har sitt kontor i nya lokaler i centrala Stockholm.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Publiceringsdatum2015-12-14Dina arbetsuppgifterSom Office Manager/receptionist kommer du att tillsammans med en kollega bemanna företagets reception mellan 8-17. Du kommer att arbeta med sedvanligt receptionsarbete och med ett ansvar för de administrativa uppgifterna.
Du kommer bland annat att:
• Besvara inkommande samtal och koppla vidare inom organisationen
• Förbereda lokaler, måltider och material inför möten
• Assistera med eventplanering
• Uppdatera telefonlistor
• Förbereda utbildningsmaterial
• Beställa kontorsmaterial
• Hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen
• Boka resor och hotell till interna medarbetare
BakgrundVi söker dig som har minst 3 års erfarenhet av att arbeta i reception med liknande arbetsuppgifter. Eftersom att företaget verkar internationellt samt även har internationella kunder krävs det att du har mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift.
Som person är du serviceminded, ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du drivs av att ge kunderna ett positivt och proffsigt bemötande. Du är prestigelös och har öga för detaljer.
Sökord: reception, receptionist, kontorsansvarig, Office Manager
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 656
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPernilla Molin 08 545 28 302
FöretagAvanzera Bemanning AB
AdressAvanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2576079
Observera att sista ansökningsdag har passerat.