Office coordinator till kund i norra Stockholm
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Office coordinator till kund i norra Stockholm
Har du lång erfarenhet i en receptionistroll/kontorsansvarig och har ett öga för detaljer? Är du redo för nästa utmaning? Då är tjänsten som Office coordinator något för dig!
Publiceringsdatum2020-05-27Om tjänstenSom Office Coordinator kommer du vara kontorets mitten punkt. Du kommer ha fokus på att ta emot besökare, besvara samtal i växeln, ansvara för kontorets gemensamma ytor samt administrativa uppgifter. I rollen kommer du kontrollera och stödja alla administrativa uppgifter på kontoret och se till att kontoret fungerar smidigt och effektivt. Kunden jobbar med att importera bilar till Sverige och har återförsäljare över hela landet. Arbetsmiljön är kreativ och receptionen ligger i en central punkt av företaget, där miljön är internationell med många kontaktytor.
Tjänsten på heltid, vardagar kl. 8-17.
Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden kommer bl.a att vara
• Ansvara för underhåll, leveranser, utrustning och fakturor
• Hantera inventarier på kontorsmaterial och placera ordrar vid behov
• Övervaka kontorets dagliga aktiviteter som huvudkontakt i receptionen
• Receptionistuppgifter: hälsar besökare och svara och koppla telefonsamtal
• Granska och godkänna kontorsleveransfakturor
• Hantera felrapportering och vara huvudkontaktpunkten för kontorsleverantörer och fastighetsägare.
• Se till att gemensamma utrymmen är rena; töm diskmaskinerna och hantera kaffemaskinerna. Se till att mötesrummen är rena och snygga i ordning.
• Var ansvarig för att träna back-up pool på kontorsuppgifter, mottagning och säkerhet
• Intern kommunikation angående kontorsförfrågningar
• Övrig administration av exempel industridata samt uppdatera e-postlistor
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet som receptionist/kontorsansvarig och ser denna tjänst långsiktigt. Du har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter och gillar att ha struktur i ditt arbete. Vi ser att du har ett öga för detaljer och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en helhets syn över kontoret och ser det som behövs göras.
Vidare ser vi att det här är en roll för dig som är positiv, bra på att kommunicera både på svenska och engelska och kan hantera människor i olika situationer. Du vågar ta ansvar, är professionell och vågar agera problemlösare. Vi ser att du är handlingskraftig och vågar agera där det behövs.
Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet som receptionist/konotrsansvarig
• Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och är professionell
• Du är handlingskraftig och har en helheltssyn
• Du är flytande i svenska och engelska
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande!
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Amanda Hagestål via Adecco 010 - 173 73 00
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Reception, konferans, Office Manager, Office Coordinator, Coordinator, Kontor, bilföretag, Fordonsbolag, Service, Kontors, Kontorsansvarig
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-06-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-32596".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 5241207
Observera att sista ansökningsdag har passerat.