Office Assistant
Skysparc AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skysparc AB i Stockholm " Ansvara för vår växel och ta emot besökare/leveranser
" Ansvara för inköp av kontors- och förbrukningsmaterial
" Ansvara för kontorsmiljön och konferensrum
" Administrera inköp av datorer och mobiler
" Agera huvudkontakt med diverse leverantörer
" Arkivering av dokument
" Assistera med löpande redovisning och administration
" Organisera interna konferenser och ansvara för diverse interna projekt
" Assistera vid kundevent och utskick till kunder
Vi söker dig som gillar att ha många bollar i luften och som brinner för att leverera bra service till kollegor och kunder.
Då vi är ett växande bolag där det ofta uppkommer nya behov och arbetsuppgifter ser vi att du har eget driv, van vid att hantera flera saker parallellt och att du tar egna initiativ. För att trivas i rollen är du prestigelös, har god samarbetsförmåga och kan följa instruktioner. Du tycker om att jobba i en internationell miljö och uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Du har kunskaper i Word och Excel samt gärna inom ekonomi.
SkySparc är ett snabbväxande företag inom FinTech med kontor på Östermalm. Vi arbetar med världsledande centralbanker, kapitalförvaltare och finansavdelningar inom större företag. Vi är experter på treasury- och portföljsystemet Wallstreet Suite samt vår egna produkt OmniFi. Se mer på
www.skysparc.com.Publiceringsdatum2018-03-01Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-31
Ange följande referens när du ansöker: Office Assistant
KontaktRana Qadri
rana.qadri@skysparc.com 08-456 4028
FöretagSkysparc AB
AdressSkysparc AB
Birger Jarlsgatan 64A
11429 Stockholm
KontorsadressBirger Jarlsgatan 64A
Jobbnummer 3995448
Observera att sista ansökningsdag har passerat.