Office Assistant - Det perfekta extrajobbet!
Benify Stockholm / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Benify Stockholm i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Lockas du av att vara en del av ett glädjefyllt team i en roll som aldrig är enformig? I rollen som Office Assistant på Benify får du möta externa besökare, hjälpa kollegor med stora som små arbetsuppgifter, bidra till en positiv stämning och ta stort ansvar.
Publiceringsdatum2018-06-19ArbetsuppgifterArbetsuppgifterna i rollen som Office Assistant kommer att vara varierande och du behöver vara beredd på högt och lågt dagligen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att hjälpa kollegor och att ta emot externa besökare och fungera som stöd för vår heltidsreceptionist.
Utöver detta kommer du till exempel att:
• Ordna med fika/lunch till möten
• Ta emot leveranser
• Lösa snabba problem som kan uppstå, exempelvis kortläsare som inte fungerar
• Olika administrativa arbetsuppgifter
Tjänsten passar dig som är student och som vid sidan av studierna vill ha ett varierande jobb på ett bolag där möjligheterna är oändliga. Vi är ett växande bolag som har sikte på World Domination och vi har väldigt kul på jobbet!
VI SÖKER DIG SOM
• Vill ha ett varierande extrajobb vid sidan av studierna
• Har tidigare erfarenhet av ett serviceyrke
• Har grundläggande kunskap i Officepaketet
• Har goda kunskaper i svenska och engelska då kommunikation i tal och skrift sker på båda språken
• Initiativrik och kreativ, då receptionen planerar olika event på kontoret
• Social och öppen
Det är meriterande om du har erfarenhet av reception och även om du är van vid att hantera flera ansvarsområden parallellt, exempelvis skola, extrajobb och föreningsarbete. Du har en "can do"-attityd samt en energi som smittar av sig på andra!
Praktisk information
Start: Så snart som möjligt/enligt överenskommelse
Omfattning: Extra, 10h/v som schemaläggs enligt överenskommelse
Arbetstider: Kontorstider. Dina schemalagda timmar fördelas mellan 07:30-18.00
Plats: Stockholm, Östermalm
Kontaktperson: Sofie Gustafsson (Office Coordinator)
Sökord: Office Assistant, Kontorsassistent, Support, Reception, Serviceminded, Rekrytering, Student, Part-time job
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBenify Stockholm
AdressBenify Stockholm
Banérgatan 16
11523 Stockholm
KontorsadressBanérgatan 16
Jobbnummer 4212890
Observera att sista ansökningsdag har passerat.