Office Assistant - Det perfekta extrajobbet!

Benify Stockholm / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Benify Stockholm i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Lockas du av att vara en del av ett glädjefyllt team i en roll som aldrig är enformig? I rollen som Office Assistant på Benify får du möta externa besökare, hjälpa kollegor med stora som små arbetsuppgifter, bidra till en positiv stämning och ta stort ansvar.

Publiceringsdatum
2018-06-19

Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna i rollen som Office Assistant kommer att vara varierande och du behöver vara beredd på högt och lågt dagligen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att hjälpa kollegor och att ta emot externa besökare och fungera som stöd för vår heltidsreceptionist.

Utöver detta kommer du till exempel att:

• Ordna med fika/lunch till möten
• Ta emot leveranser
• Lösa snabba problem som kan uppstå, exempelvis kortläsare som inte fungerar
• Olika administrativa arbetsuppgifter

Tjänsten passar dig som är student och som vid sidan av studierna vill ha ett varierande jobb på ett bolag där möjligheterna är oändliga. Vi är ett växande bolag som har sikte på World Domination och vi har väldigt kul på jobbet!
VI SÖKER DIG SOM

• Vill ha ett varierande extrajobb vid sidan av studierna
• Har tidigare erfarenhet av ett serviceyrke
• Har grundläggande kunskap i Officepaketet
• Har goda kunskaper i svenska och engelska då kommunikation i tal och skrift sker på båda språken
• Initiativrik och kreativ, då receptionen planerar olika event på kontoret
• Social och öppen

Det är meriterande om du har erfarenhet av reception och även om du är van vid att hantera flera ansvarsområden parallellt, exempelvis skola, extrajobb och föreningsarbete. Du har en "can do"-attityd samt en energi som smittar av sig på andra!
Praktisk information

Start: Så snart som möjligt/enligt överenskommelse

Omfattning: Extra, 10h/v som schemaläggs enligt överenskommelse

Arbetstider: Kontorstider. Dina schemalagda timmar fördelas mellan 07:30-18.00

Plats: Stockholm, Östermalm

Kontaktperson: Sofie Gustafsson (Office Coordinator)

Sökord: Office Assistant, Kontorsassistent, Support, Reception, Serviceminded, Rekrytering, Student, Part-time job

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Benify Stockholm

Adress
Benify Stockholm
Banérgatan 16
11523 Stockholm

Kontorsadress
Banérgatan 16

Jobbnummer
4212890

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Benify Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Benify Stockholm: