Office Administrator till spännande tillväxtbolag

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Vår kund, som är ett bolag som verkar inom video streaming och har kontor på södermalm i Stockholm, behöver nu förstärka teamet med en Office Administrator. I denna roll arbetar du i nära samarbete med ansvarig för Business Administration och kontorets övriga drygt 20-talet medarbetare och sköter självständigt eller i team såväl administrativa som praktiska kontorssysslor. Då tjänsten är nyinrättad önskar de börja med en inhyrning via Jurek Rekrytering & Bemanning om deltid (ca 4 timmar/dag) men kan på sikt bli mer och/eller gå över i en fast anställning.

Publiceringsdatum
2019-01-15

Dina arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter ingår men är inte begränsat till bl a:

* Diverse ekonomiskt administrativa uppgifter, såsom hantering av löneunderlag, leverantörsfakturor samt kontroll av reseräkningar och följa upp olika försäkringar
* Beställning av kontorsmaterial och hjälpa till med t ex post, bud etc. samt vara en naturlig "first point of contact" för leverantörer och övriga samarbetspartners
* Säkerställa att kontoret, kök och konferensrum har en trivsam och representativ miljö
* Övriga på ett kontor vanligen förekommande sysslor
* Som Office Administrator fungerar du som kontorets internservice där du stöttar dina kollegor med vad de kan tänkas behöva hjälp med.

Kontorstiderna kommer att planeras efter din tillgänglighet utspridda under veckan, med utgångspunkt 4 timmar/dag.

Vem är du?
Vi söker dig som trivs i en kombinerad operativ och administrativ roll och är van att arbeta i en dynamisk, mångkulturell och internationell miljö med kvalificerad service samt är organiserad och gillar administration. För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är serviceinriktad, lyhörd och lösningsorienterad med en utåtriktad och positiv personlighet. Du är en ambitiös och ansvarstagande person som gillar att ge det lilla extra och sprida glädje omkring dig. Vi ser gärna att du har något eller några års erfarenhet av liknande arbete i internationell miljö och har viss vana att arbeta i Microsoft Outlook och Excel. På kontoret är det många nationaliteter varför det är viktigt att du talar och skriver mycket god engelska.

Stämmer ovanstående beskrivning in på dig? Välkommen att skicka in din CV och ett personligt brev så snart som möjligt via nedanstående länk, dock senast den 6 februari 2019. Du blir kontrakterad via Sense Talents då detta initialt är en inhyrning. Urvalsprocess och intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan ske innan slutdatum. För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Sense Talents, Susanne Waering via mejl: susanne@sensetalents.se.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Susanne Waering Susanne.Waering@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
4555606

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: