Nykundskoordinator

Frontdesk Nordic AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Frontdesk Nordic AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Om jobbet
Frontdesk Nordic AB är idag en ledande aktör inom tjänste- och produktförsäljning mot företagsmarknaden. Med ett brett produkt- och tjänsteutbud är vår ambition att hjälpa våra kunder till rätt lösning för att effektivisera och skapa en enklare vardag för företagen.
Frontdesk är verksamma i hela Sverige, med huvudkontor i Göteborg. Våra ledord är Professionell, Ansvarsfull, Innovativ och Feedback och vår vision är att underlätta vardagen för alla företag. För att lyckas med detta har vi anställt många engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden. Ingen är bäst på allt men tillsammans kompletterar vi varandra och blir det bästa teamet.
Frontdesk består av fyra driftbolag och omsätter tillsammans ca 65 mkr och har ca 50 anställda. Vi har för närvarade kontor i Göteborg, Stockholm.

Publiceringsdatum
2021-06-08

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en person till vårt Leveransteam. Du kommer att arbeta på Frontdesk huvudkontor i Göteborg, Gårda. Leverans tar hand om kunder från signerat avtal fram till att lösningen är i drift. Du arbetar i projektform och säkerställer att alla delar är på plats för en lyckad leverans.
Vi ser således gärna att du har erfarenhet av Telekom sedan tidigare, men det är inget krav för anställning.
Konkreta arbetsuppgifter:
• Hantering av inkommande kundärenden via mail och telefon
Projektledning av leveranser

• Löpande registrering av affärer
• Dialog med ledning samt hantering av säljarnas kundärenden
• Löpande arbete i vårt CRM-system
Vid frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Marina Tokic.
Vem söker vi
Vi ser gärna att du är en positiv person som tillför energi till gruppen. Du har en förmåga att hantera en periodvis hög arbetsbelastning och håller samtidigt en hög kvalité i ditt arbete. Vidare har du en känsla för service och är relationsbyggande. Du har en mycket god samarbetsförmåga, samtidigt som du självständigt driver ditt arbete framåt.
Du bör vara:
Ordningsam
Ambitiös
Drivande
Du bör kunna:
Uttrycka dig väl i tal och skrift
Microsoft Office
Vad erbjuder vi
Frontdesk erbjuder en flexibel och kreativ miljö som kännetecknas av korta beslutsvägar. Kulturen på bolaget är prestigelös med god entreprenörsanda. Frontdesk kännetecknas av nytänkande och utvecklar nya affärsmöjligheter samt strävar efter ständiga förbättringar. Du ges möjlighet att arbeta i en professionell miljö i fräscha lokaler i Gårda och erbjuds goda möjligheter till personlig såväl som yrkesmässig utveckling.
Vi erbjuder alla anställda
ResorUtbildning Flexibel arbetstidFriskvårdsbidarg Tjänstepension Kick-offFörsäkring Rekryteringsbonus
Vill du veta mer om vad det innebär att vara en del av Team Frontdesk? Gå in på frontdesk.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-08

Adress
Frontdesk Nordic AB
Drakegatan 6
41250 Göteborg

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Frontdesk Nordic AB (org.nr 556907-3256)
Drakegatan 6 (visa karta)
412 50  GÖTEBORG

Ansökan
E-post: marina.tokic@frontdesk.se

Jobbnummer
5797213

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Frontdesk Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Frontdesk Nordic AB: