Nu söker vi Handläggare till Åmål
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Åmål
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Åmål,
Säffle,
Bengtsfors,
Grums,
Mellerud eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Åmål,
Hammarö,
Karlstad,
Lidköping,
Arvika eller i
hela Sverige Om uppdraget
Vi på Bemannia söker just nu 15 stycken Handläggare till vår kund, en Myndighet i Åmål. Uppdraget kommer att starta 1 augusti och pågå fram till december.
Under uppdragets gång kommer du arbeta heltid 100% Placeringsort: Åmål.
En ekonomisk UC kontroll kommer att genomföras för denna tjänst.
Publiceringsdatum2022-06-13ArbetsuppgifterI din roll som Handläggare kommer du att hanterar inkomna samtal från kundens partners samt privatpersoner där du kommer att hjälpa dem att identifiera sina behov och ge dem allmän och specifik information via telefon. Verksamheten består till störst del av telefoni och e-post, men även till viss del handläggning. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov. En viktig del av arbetsuppgifterna är att informera och ge support i våra självbetjäningstjänster, för att skapa förutsättning för att de själva ska kunna sköta sina ärenden.
Kvalifikationer• Du har slutbetyg från gymnasium eller likvärdiga erfarenheter/kvalifikationer.
• Minst sex 6 månaders erfarenhet från liknande arbete.
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofia Sundberg
sofia.sundberg@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Sofia Sundberg
sofia.sundberg@bemannia.se 08-84 53 00 Jobbnummer 6739099
Observera att sista ansökningsdag har passerat.