Nu söker vi en utbildningsansvarig till Learningpoint!
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du den vi söker?
Vi hjälper företag med allt från utbildningar för användare till mallar, Officelösningar och support inom Office. Våra produkter är lösningar som ger en anpassad och behovsnära arbetsmiljö i Office och Office 365 och hjälper användare att skapa dokument och göra utskick på ett enklare och snabbare sätt.
På Learningpoint är vi fokuserade på Office och Officeutveckling och vi vågar påstå att vi är ett av Sveriges mest kompetenta företag inom vårt område. Våra konsulter kan erbjuda utbildning inom Office 365, utveckling och support i Officeprojekt. Företaget startade 2009 och för närvarande är vi 7 medarbetare.
Publiceringsdatum2016-12-12Dina arbetsuppgifterVi söker dig som är social, snabbtänkt, ansvarstagande och gillar utmaningar. Du bör ha en social profil och vara road av att umgås med andra människor. Du trivs med att ständigt lära dig nya saker och kan tänka dig ett flexibelt arbete med en mix av att hålla utbildningar och utbildningsadministration. Även inspelning av utbildningsfilmer och konsultation inom Office kan förekomma.
Vi är en spännande arbetsplats med bra kunder, roliga projekt och högt i tak. Vi värderar våra medarbetare och alla anställda på Learningpoint har möjlighet att påverka och utveckla både sig själva och företaget.
ProfilVi tror att vi söker dig som är någonstans mellan 25 och 40 och har arbetat några år. Vi förutsätter att du har mycket goda kunskaper i Office med tyngdpunkt på Word eller Excel. Ett pedagogiskt och serviceinriktat förhållningssätt är nödvändigt eftersom du har många kontakter med kunder och elever.
Vi tror att du är en person som gärna tar dig an nya utmaningar och tycker om problemlösning. Arbetet bedrivs ibland i högt tempo och du kommer att arbeta med flera frågor samtidigt. Därför är det viktigt att du kan planera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt.
Om företagetArbetsprov kan komma att genomföras. Anställningen är tillsvidare med en inledande provanställning på sex månader. Tillträde efter överenskommelse.
I denna rekrytering samarbetar Learningpoint med Inhouse och intervjuer kommer att ske löpande.
Övrig informationINHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.
Vid ett <b>Tekniskt Problem</b> med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller <a href="mailto:
info@inhouse.se">
info@inhouse.se</a>
För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-31
Ange följande referens när du ansöker: 1810
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChristina Stenbeck
christina.stenbeck@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Jobbnummer 3207684
Observera att sista ansökningsdag har passerat.