Nu söker vi en kreativ administratör
Kornboden / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kornboden i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Är du kreativ, strukturerad och med förmåga till lyhördhet?
Kornboden söker nu en erfaren administratör till en statlig myndighet i stockholm. Uppdraget förväntas starta i augusti månad och pågå till och med december 2018 med möjlighet till förlängning.
Publiceringsdatum2018-06-05Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer att vara:
• Delta i planering och organisation av enhetens konferenser och seminarier.
• Självständigt sköta administration kring konferens-/event-/seminarier/nätverksträffar före, under och efter desamma med de huvudsakliga arbetsuppgifterna:
• Administrera anmälningar
• Skapa deltagarlistor
• Genomföra lokalbokningar (avropsförfrågningar på statligt ramavtal för konferenser).
• Beställa/boka fika/förtäring i e-beställningssystemet Proceedo.
• Ha kontakt med upphandlade lokaler och med eventuella föreläsare.
• Vara på plats som konferensvärd och sköta förekommande konferensadministration.
• Vara med i uppföljning av utbildningar.
• Göra intyg för genomförda utbildning.
• Uppdatering av webbplats.
• Administrativt stöd vid direktupphandling och e-beställningar samt diarieföring.
• Boka resor i förekommande fall.
• För minnesanteckningar vid arbetsplatsträffar och enhetsmöten mm. samt boka lokal och förtäring till dessa.
• Lägga upp aktiviteter i kalendariet på webb.
Det kan tillkomma ytterligare oförutsedda uppgifter inom området som konsulten kan komma att arbeta med.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning.
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
• Tala och skriva svenska obehindrat.
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
• Dokumenterad erfarenhet av att självständigt sköta administration kring konferens-/event-/seminarier/nätverksträffar före, under och efter desamma.
• Dokumenterad erfarenhet av webbredaktionellt arbete.
• Dokumenterad av viss erfarenhet av arbete med vanligt förekommande administrativa system (ekonomisystem, diarieföringssystem mm.)
Personligt:
Stor vikt kommer läggas vid din personlighet och vi ser gärna att du har:
• Förmåga till lyhördhet
• Förmåga att ta egna initiativ
• God samarbetsförmåga
samt att du är kreativ, effektiv, positiv och intresserad av att göra ett bra arbete.
Anställningsform:
Visstid
Sysselsättningsgrad:
Heltid
Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön
Övrig information:
Urval sker löpande så välkommen med din ansök redan idag.
Du söker tjänsten via vår hemsida:
www.kornboden.se Kornboden arbetar med tjänsterna; bemanning, rekrytering och interim management. Vi har hjälpt stora och små företag, i storstad och i gelsbygd sedan 1996.
Våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor. Vi har mer än 15 års erfarenhet av - Rätt person, på rätt plats med rätt kompetens!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMadelene Sahlin, Konsultchef
madelene.s@kornboden.se 019-6890134
FöretagKornboden
AdressKornboden
Drottninggatan 26
70210 örebro
KontorsadressDrottninggatan 26
Jobbnummer 4189085
Observera att sista ansökningsdag har passerat.