Nu söker vi en driven Office Manager till Kambi!

Inhouse AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Kambi is a provider of premium turnkey sports betting solutions to B2C operators. Kambi's solution encompasses a broad offering from front-end through to odds compiling and risk management. The company's current coverage includes more than 120,000 live betting events and 250,000 pre-match events per year covering 65 different sports from all over the world.
At Kambi we are offering you an opportunity to work in a fast growing global business with the latest technology and brilliant colleagues. We pride ourselves on our fun and flexible working culture and our commitment to developing our employees. At Kambi, we live by our values of common sense, professional pride, curiosity, reliability, selflessness and candour and we are always looking for passionate and innovative people who share these values

Arbetsbeskrivning / Work Description

Kambi söker nu en Office Manager/Receptionist full av glädje och energi.
Som Office Manager kommer du att ha övergripande ansvar över kontoret och se till att den dagliga driften "flyter på". Du underlättar och supporterar för kollegor och är behjälplig med uppgifter som t.ex. resebokningar, boka möten, inköp av kontorsmaterial etc. Du kommer också att arbeta med planeringen av konferenser, events och andra evenemang. Du kommer i din roll att arbeta brett inom olika områden på företaget och är närvarande vid vissa delar av introduktion för nyanställda.
Du kommer även att ansvara för alla abonnemang, är kontaktperson gentemot leverantörer t.ex. av IT, telefoni och lokalvård. Vidare så kommer du avlasta HR och ekonomiavdelningen vid behov, då främst med administrativa uppgifter.
Som receptionist består dina arbetsuppgifter bland annat av att bemöta besökare och kollegor på ett välkomnade sätt samt sedvanliga arbetsuppgifter såsom posthantering, beställning av varor, inköp av kontorsmaterial, fylla på kaffemaskinen etc. ingår även i dina dagliga rutiner

Din profil / Your profile

För att trivas i rollen som Office Manager/Receptionist hos Kambi ser vi gärna att du har några års erfarenhet från liknande arbete samt har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras. Du är engagerad och gör alltid det där lilla extra för att kollegor såväl besökare ska känna sig välkomna och trivas. Då Kambi är ett internationellt bolag är det viktigt att du talar och skriver mycket bra engelska.
Som person är du en utpräglad lagspelare och har lätt för anpassa dig till olika situationer och människor. Du tycker om att ha mycket att göra och har en professionell attityd där problemlösning är en del av din vardag.
Vi ser gärna att du är en positiv och glad person som brinner för service. Vidare är du en person som tycker om att skapa din egen vardag och tänka fritt. Du tar egna initiativ och ligger alltid ett steg före.

Övrigt / Other

Detta är en rekrytering med start i mitten av november eller enligt överenskommelse. Arbetstiderna är 8-17, måndag till fredag, med placering centralt i Stockholm. Rekryteringen sköts via Inhouse och intervjuer kommer att ske löpande.
Låter det här som en tjänst för dig, då är du varmt välkommen med ditt CV och personliga brev.
Vid frågor eller funderingar hör gärna av dig till Josefin Thörnert, josefin.thornert@inhouse.se , eller Sandra Jonsson, sandra.jonsson@inhouse.se

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2015-10-02

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1295
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Thörnert
Sandra Jonsson

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2460903

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: