Nu söker vi en administratör!
Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du ordningsam och har ett sjätte sinne för struktur? Är du sugen att ta dig an nya utmaningar och ha en central och koordinerande roll? Då har vi rätta tjänsten för dig! Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då vi behandlar ansökningar löpande.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du att ansvara för det löpande kontorsarbetet, koordinera och arbeta inom flera olika uppgifter samtidigt. Arbetsuppgifterna är mycket varierande och omfattar delar inom:
• Kundadministration och support
• Fakturering
• Löner
• Tidsrapportering
• Event, kan förekomma att man får assistera på olika event i olika delar av Sverige
• Distribution
• Backup-rutiner
• Inköp av bla kontorstillbehör
• Personaltrivsel och kontorsmiljö
• Assisterar VD och kollegor
Om företaget
Detta är ett väletablerat företag med ett starkt inarbetat varumärke som är stora inom sitt affärsområde. De sitter i centrala lokaler och erbjuder en arbetsplats där det finns stora möjligheter att utvecklas personligen.
Du kommer ha ett vikariat på ca 17 månader. Det kommer erbjudas mentorskap till en start där du har möjlighet att komma in i arbetet på bästa sätt.
Din profil
För att passa in i tjänsten som administratör ska du vara som en spindel i nätet, du kommer ha en central och koordinerande roll. Här krävs någon som är självgående och ansvarstagande då det är viktigt att man ser till att arbetet blir gjort själv. Att ha ett starkt sinne för ordning och struktur kommer ta dig långt på vägen eftersom det är viktigt att man kan hålla många bollar i luften samtidigt.
Serviceinriktad, positiv och glad är viktiga egenskaper för att passa in i teamet och ha rätta inställningen till arbetet. Du ska vara lösningsorienterad och förmågan att ha en bra överblick.
Skallkrav:
• Kunna Office-paketet
• Ha någon form av ekonomisk bakgrund
• Svenska i tal och skrift
Meriterande:
Tidigare arbetat i
• Super Office
• Hogia Lön
• Magenta Fakturering
Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: Omgående
Lön: Månadslön
Omfattning: Vikariat ca 17 månader
Heltid, 8.00 - 17.00
Ort: Göteborg
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2017-03-08ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-23
Ange följande referens när du ansöker: 11019
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Skystedt
Malin.s@framtiden.com 0723013305
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Drakegatan 7A
41250 Göteborg
KontorsadressDrakegatan 7A
Jobbnummer 3362795
Observera att sista ansökningsdag har passerat.