Nu behöver vi en Personalhandläggare

Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en Personalhandläggare till ett kortare uthyrningsuppdrag på fyra månader inom den offentliga sektorn!

Publiceringsdatum
2010-04-15

Arbetsuppgifter
Arbetet som Personalhandläggare innebär dels att stödja ett antal chefer i sina HR-arbeten dels att arbeta med personaladministration i största allmänhet. Som intern konsult ger du stöd till cheferna vid rekryteringar, i rehabiliterings frågor så som arbetsrättsliga- och lönefrågor .
Vem söker vi?
Vi söker dig som har en akademisk examen inom personal och arbetslivsfrågor eller motsvarande och har ett par års erfarenhet av administrativt personalarbete.
Som person är du flexibel, fokuserad, har lätt för att samordna och avsluta. Då dina arbetsuppgifter kommer att vara av varierande slag är det viktigt att du är prestigelös. Vidare ser vi att du är framåt och driven.
Eftersom vår kund har ett stort internationella kontaktnät och samarbetar med utländska organisationer är det viktigt att du har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Vi ser även att du har goda datakunskaper och behärskar Office Paketet. Har du erfarenheter av affärssystemet Palasso är det meriterande.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller går in via länk; http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=761554
För frågor kring tjänsten kan du kontakta konsultchefen Åsa Wilhelmsson på 08-598 986 45, för frågor gällande själva rekryteringen kan du kontakta Cilla Orban på tel nr 08-598 981 54.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-06-04

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
624989

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: