Nu behöver vi en Personalhandläggare
Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Järfälla eller i
hela Sverige Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seNu behöver vi en Personalhandläggare till ett kortare uthyrningsuppdrag på fyra månader inom den offentliga sektorn!
Publiceringsdatum2010-04-15ArbetsuppgifterArbetet som Personalhandläggare innebär dels att stödja ett antal chefer i sina HR-arbeten dels att arbeta med personaladministration i största allmänhet. Som intern konsult ger du stöd till cheferna vid rekryteringar, i rehabiliterings frågor så som arbetsrättsliga- och lönefrågor .
Vem söker vi?
Vi söker dig som har en akademisk examen inom personal och arbetslivsfrågor eller motsvarande och har ett par års erfarenhet av administrativt personalarbete.
Som person är du flexibel, fokuserad, har lätt för att samordna och avsluta. Då dina arbetsuppgifter kommer att vara av varierande slag är det viktigt att du är prestigelös. Vidare ser vi att du är framåt och driven.
Eftersom vår kund har ett stort internationella kontaktnät och samarbetar med utländska organisationer är det viktigt att du har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Vi ser även att du har goda datakunskaper och behärskar Office Paketet. Har du erfarenheter av affärssystemet Palasso är det meriterande.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån eller går in via länk;
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=761554
För frågor kring tjänsten kan du kontakta konsultchefen Åsa Wilhelmsson på 08-598 986 45, för frågor gällande själva rekryteringen kan du kontakta Cilla Orban på tel nr 08-598 981 54.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-06-04
FöretagAdecco, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 624989
Observera att sista ansökningsdag har passerat.