Norsktalande VOC-agent sökes omgående
Human IT-Consulting Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Human IT-Consulting Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sollentuna,
Södertälje,
Strängnäs eller i
hela Sverige Vi söker
en VOC-agent som kan hantera och utreda ärenden där kunder har upplevt missnöje
med produkt, tillverkare, service, svar eller andra frågor som påverkat kunden
på grund av service eller köp av en produkt. VOC tar inte emot några
ärenden direkt från slutkunder, alla ärenden eskaleras till VOC från ett Call
Centers efter accept från VOC.
Som
VOC-agent utför du en grundlig undersökning av eskalerade ärenden, baserat på
information från verkstad, återförsäljare, call center, konsumentlag, juridisk avdelning och/eller andra möjliga resurser, och med hjälp av VOC:s
processer och riktlinjer.
Publiceringsdatum2023-11-09Dina arbetsuppgifter• Registrering, undersökning
och hantering av ärenden som mottagits av VOC via telefon, e-post eller
vanlig post.
• Insamling av information -
rapporter, fakta, lagar, uttalanden och annan dokumentation för korrekt
hantering av ärendena.
• Kontakt med verkstäder,
produktspecialister och call center för att lösa ärenden.
• Bedömning av orsakerna,
konsekvenserna och lösningarna på ärendena baserat på ärendets art.
• Upprätthålla en god och
bekväm kundrelation.
• Korrekt registrering av
kundinteraktioner och kontakter för att säkerställa korrekta framtida
interaktioner.
• Bedömning av skälig
kompensation.
• Hantering av Early Warning /
Risk sensing.
• Mottagande och initial
hantering av produktsäkerhetsärenden (dokumentinsamling, kundinformation
och första instans för att hantera ärendet). Skapa kontakt och förtroende.
• Hantering av PL-uppföljning
genom kontakt, översättningar och andra former av hjälp.
• Utredning och vidarebefordran
av ärenden med felaktig information på webbplatsen / manualen / etc.
• Hantering av RMA-relaterade
återbetalning/kredit) frågor från kunder.
• Ansvarig för goodwill-mails
för kostnadsfria reparationer.
• Informera och hantera kunder
med frågor och samarbeta med andra avdelningar vid behov.
Du har förmodligen:
• Driv att arbeta med ständiga förbättringar
• Ett stort intresse för teknik
• Kommunicerar obehindrat på norska, svenska & engelska i såväl tal som skrift
Du är förmodligen:
• Lösningsorienterad - där du tar egna initiativ och kommer med lösningsförslag för att komma framåt i ditt arbete
• Samarbetsvillig och kommunikativ - där du är vass på att skapa och underhålla kundrelationer samtidigt som du samarbetar väl med kollegor i teamet
• Strukturerad - där du kan planera och lägga upp ditt arbete på ett noggrant och strukturerat sätt
Human IT
Human IT handlar om att göra saker lite annorlunda, att på riktigt sätta våra anställda i fokus. Vi växer tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt.
I utbyte erbjuder vi kompetens- och karriärutveckling genom varierande och utmanande uppdrag. Vi är inte branschinriktade och kan därför erbjuda en fantastisk variation bland uppdragen för dig som konsult. Självklart ser vi till att du får rätt utbildning och vi är väl medvetna om att det är det livslånga lärandet som bygger vår framgång.
Tillsammans skapar vi framtiden
• Tillsvidareanställning med fast månadslön
• Kollektivavtal
• Vi tillämpar sex månaders provanställning, inklusive friskvårdsbidrag
• Utvecklingsplan
• Hälsoförsäkring + pension
• Förskottssemester
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare.
Plats: Stockholm
Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag!
Human IT arbetar tillsammans med Great Place To Work för att vi skall bli Sveriges bästa arbetsplats.
Certifierade med toppbetyg!
Och förresten:
Som en aktiv del i ett samhälle med kulturell och social mångfald är Human IT's ambition att präglas av inkludering och bred representation, samt vara en arbetsplats med lika möjligheter för alla. Human IT anställer, bibehåller, befordrar och i övrigt behandlar alla medarbetare och kandidater efter erfarenhet, kvalifikationer och kompetens, oavsett kön, religion, ursprung, ålder, sexuell läggning, könsidentitet eller funktionsvariationer.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Human IT-Consulting Sverige AB (org.nr 556542-0550),
https://www.humanit.se/ Arbetsplats Human IT
Kontakt Izabella Cardestål
izabella.cardestal@humanit.se Jobbnummer 8251917
Observera att sista ansökningsdag har passerat.