Norsktalande Växeltelefonist
Cabonline Customer Service AB / Receptionistjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cabonline Customer Service AB i Sundbyberg På Customer Service sköts hela processen från bokning till säkerställd leverans av persontransporter för alla orter där Cabonline's varumärken finns representerade. Våra agenter tar emot beställningar efter våra kundgruppers olika behov. Beställningarna hanteras i sin tur av Customer Service planerings- och trafikledningsfunktioner, som jobbar med optimering av trafikflödet och ser till att köruppdragen distribueras till rätt fordon i rätt tid för att klara leverans enligt resenärernas specifika önskemål.
Vi söker nu en serviceinriktad och trevlig växeltelefonist för en heltidstjänst hos oss på Cabonline Customer Service. Är du flexibel, har en vilja för att ge god service och tidigare erfarenhet av att arbeta som växeltelefonist? Skicka i så fall in din ansökan redan idag!
Personliga egenskaper
• Serviceinriktad
• Norska i tal och skrift
• Ansvarstagande
• God samarbetsförmåga
• Flexibel
• Kvalitetsmedveten
Kunskaps- och erfarenhetskrav
• Genomförd gymnasieutbildning
• Ett års arbetslivserfarenhet
• God datorvana
• Goda kunskaper i MS Office
Customer Service är en strategiskt viktig del av Cabonline-koncernen och dagligen arbetar vi tillsammans för att möta, och överträffa, våra kunders förväntan genom att leverera en medveten, beprövad och lönsam kundupplevelse av högsta kvalité. På Customer Service sköts hela processen från bokning till säkerställd leverans av persontransporter för alla orter där Cabonline's varumärken finns representerade. Våra agenter tar emot beställningar efter våra kundgruppers olika behov. Beställningarna hanteras i sin tur av Customer Service planerings- och trafikledningsfunktioner, som jobbar med optimering av trafikflödet och ser till att köruppdragen distribueras till rätt fordon i rätt tid för att klara leverans enligt resenärernas specifika önskemål.
Varaktighet, arbetstid
40%-60%
Publiceringsdatum2018-01-16ErsättningLön utgår i enlighet med kollektivavtalet för taxitelefonister.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-11
Ange följande referens när du ansöker: Norsktalande växeltelefonist
KontaktFelix Ringnell felix.ringnell@Cabonline.com
FöretagCabonline Customer Service AB
AdressCabonline Customer Service AB
Löfströms Allé 7
17266 Sundbyberg
KontorsadressLöfströms Allé 7
Jobbnummer 3906511
Observera att sista ansökningsdag har passerat.