Norsktalande kundtjänst till växande online-företag

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
2013-10-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kundtjänst till växande online-företag" (publicerad 2015-07-24) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.

Publiceringsdatum
2013-10-07

Företaget
På företaget är kundnöjdhet det allra mest centrala. De erbjuder skor via e-handel och det finns ett brett urval av olika varumärken där kunden kan finna sin egen favorit. Här finns allt från barn och sportskor till dam och herrskor.

På företaget arbetar ett engagerat och sammansvetsat gäng som brinner för skor och att ge sina kunder bästa service. I lokalerna norr om Stockholm finns ledning, avdelning för kundservice och lagerhållning under samma tak. De anställda arbetar nära tillsammans och den interna kulturen präglas av glädje, engagemang och viljan att gemensamt utveckla företaget.

Det är ett ungt företag som expanderar - nu har du chansen att bli en viktig person med på den resan.

Dina arbetsuppgifter
Som norsktalande kundtjänst arbetar du med kundservice mot norska kunder. Du svarar på förfrågningar från kunder via mejl och telefon gällande produkter och beställningar. Du hanterar orders och returer och hjälper till med vissa kampanjer. Rollen innebär mycket eget ansvar och problemlösning. Fokus ligger på att arbeta med kundservice över mejl och telefon.

Du ingår i avdelningen kundtjänst och arbetar nära en annan norsk medarbetare som har ansvar för den norska marknaden. Då mejl och telefon är dina främsta verktyg är det viktigt att du trivs med detta.

Kvalifikationer
• Norska som modersmål
• Slutförd gymnasieutbildning
• Arbetat inom service tidigare (meriterande)
• God datavana

Dina personliga egenskaper
Då företaget växer och de månar om den kultur som etableras internt är din personlighet och inställning mycket viktig. Du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Du är prestigelös, tycker om att utvecklas och vill bidra till att företaget som du arbetar på utvecklas. Problemlösning i din roll är viktigt, därför är du en person som motiveras av detta. Eftersom att företaget präglas av en positiv attityd och inställning, är detta även viktigt för dig.

Övrig information:

Start: Omgående
Arbetstider: mån-fre, 8:00-17:00
Plats: Norra Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Sökord: norska, kundservice, service, telefon, Stockholm

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-07
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Vannfält-Restorp

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1670328

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: