Norsktalande Kundservicemedarbetare

Qliro AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-08-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande Kundservicemedarbetare" (publicerad 2020-02-10) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qliro AB i Stockholm

Qliro grundades 2014 och har nu som mål att bli en ledande aktör inom digitala finansiella tjänster I Norden. Vi har precis påbörjat vår resa genom att bygga en betaltjänst som på bara ett år har fått mer än en miljon unika användare. Vi ser stora möjligheter framöver ? genom att bygga nya och innovativa finans/betaltjänster kan vi förenkla och förbättra vardagen för miljontals nordiska konsumenter. Allt vi gör kommer utgå från enkelhet, värde för konsumenten och en tro om att det går att göra finansiella tjänster till något spännande!

Nu söker vi norsktalande kundservicemedarbetare med placering i Stockholm. Som norsktalande kundservicemedarbetare kommer du att vara en del av Qliros växande Kundservice Team Nordic, och där vara med och bygga upp vår kundtjänst för kommande Norska kunder.

Hos Qliro får du chansen att vara med och utveckla verksamheten tillsammans med kompetenta kollegor som alla brinner för att erbjuda våra kunder och klienter en service i världsklass.

I din roll som norsktalande kundservicemedarbetare kommer du att jobba med att svara på frågor från våra norska kunder och klienter, både över telefon, via vår chatt och per mail. Du kommer även ha kontakt med våra danska och svenska kunder vid behov.

Tillsammans jobbar vi för att skapa en långsiktig och nära relation till våra kunder och våra klienter. Vi jobbar ständigt med att skapa ett mervärde för våra kunder och därför är det viktigt att du är driven och engagerad och att du drivs av ett högt tempo och att du brinner för service.

Utöver kundkontakten kommer du att vara ?kundens röst? inom företaget. Du förväntas att hjälpa oss med att förankra kundfokus i organisationen genom att ta in kundernas önskemål och behov vidare till dina kollegor som jobbar med produktutveckling.

Arbetstiderna är schemalagda främst dagtid mellan 09-18, men visst arbete kan förekomma under vissa helger.

Då bolaget befinner sig i en spännande uppbyggnadsfas, innebär det att alla personer på bolaget förväntas och uppmuntras att vara proaktiva, ta mycket ansvar och hela tiden arbeta för förbättringar i processer och rutiner. För att trivas i rollen hos oss på Qliros kundservice, tror vi att du älskar service och kunder, att du är noggrann, strukturerad och stresstålig. Du är en positiv person och tycker det är roligt att kunna utvecklas i ditt arbete. För att passa i rollen behöver du ha en god analytisk förmåga och datorvana.

Vi ser gärna att du har en bakgrund inom service. Ditt norska är flytande båda i tal och skrift. Det är meriterande om du talar andra nordiska språk, då du ibland kommer att ha kontakt med båda danska och svenska kunder.

Vi erbjuder dig

Ett roligt och stimulerande arbete i en expansiv bransch med likasinnade kollegor och möjlighet till karriär inom en internationell e-handelsorganisation.

Intresserad?

Då vill vi att du skickar in din ansökan (CV samt personligt brev) redan idag via ansökningsknappen nedan. Intervjuer och urval kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2016-08-01

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Företag
Qliro AB

Adress
Qliro AB
Box 19525
10432 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 151
Stockholm

Jobbnummer
2974446

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Qliro AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qliro AB: