Norsktalande kundserviceagent till e-handelsföretaget Jollyroom

Jollyroom AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2017-05-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kundserviceagent till e-handelsföretaget Jollyroom " (publicerad 2018-11-09) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg, Mölndal, Stockholm, Umeå eller i hela Sverige

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Norden. Vi servar idag fler än 800 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 30 000 kvm stora lager, med över 45 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag.

På Hisingen har vi kontor och lager, vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget cirka 180 medarbetare. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Vi skall ge nordiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

Jollyrooms norsktalande kundserviceteam söker ytterligare en norsktalande agent som vill ge våra fantastiska kunder branschens bästa service! Vår norska hemsida, www.jollyroom.no, lanserades 2012 och är vår näst största marknad. Syftet med tjänsten är att ge utomordentlig service till våra norsktalande kunder. Tjänsten är en heltidsanställning och arbetstiderna är 8-17, måndag till fredag. Våra agenter är ett tight sammansvetsat team som längtar efter ännu en härlig kollega!

Ansvar:
Vi söker en norsktalande kundserviceagent som kommer jobba mot vår norska marknad och hjälpa kunder via mail och telefon.

Publiceringsdatum
2017-05-31

Dina arbetsuppgifter
• Svara på kundfrågor per telefon och e-post
• Retur- och reklamationshantering
• Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom kundservice och utveckla avdelningen
• Demonstrera produkter och svara på kundfrågor i vår avhämtningsbutik
• Översättningsarbete

Kvalifikationer
• Flytande kunskaper i både skrift och tal i norska
• Meriterande med goda kunskaper i svenska
• Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke
• Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem
• Meriterande med erfarenhet av kundservice inom e-handel

Dina personliga egenskaper
• Serviceinriktad och pedagogisk
• Lösningsorienterad och flexibel
• Strukturerad
• Självgående

Vi erbjuder:
• Entreprenörsdriven verksamhet
• Hög utvecklingstakt
• Spännande bransch
• Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
• Ungdomlig och pulserande miljö
• Friskvårdsbidrag
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city

Upplägg och kontakt:
• Start: Enligt överenskommelse (senast mitten av augusti)
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Hisings Kärra
• Arbetstider: Vardagar kl. 08-17
• Kontakt: Nicole Berger via nicole.berger@jollyroom.se

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, tester och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jollyroom AB

Adress
Jollyroom AB
Tagenevägen 58
42537 Göteborg

Kontorsadress
Tagenevägen 58

Jobbnummer
3531610

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jollyroom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jollyroom AB: