Noggrann administratör till Konstnärsnämnden

Randstad Sweden Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad Sweden Group AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Administratör
Noggrann administratör för extrajobb till Konstnärsnämnden

Konstnärsnämnden är en statlig myndighet under Kulturdepartementet. Den övergripande uppgiften är att främja möjligheter för konstnärer att vidareutveckla sitt konstnärskap, att främja konstnärlig utveckling och stödja nyskapande kultur. Myndigheten ska också analysera och sprida kunskap om konstnärernas ekonomiska och sociala villkor och bevaka trygghetssystemens utformning och tillämpning i förhållande till konstnärlig verksamhet.

Omfattning: Deltid, start augusti v.32-v34 6 h/dag 09.00-15.30. Därefter minimum 4 h/v under hösten.

Ort: Stockholm

Publiceringsdatum
2018-06-05

Dina arbetsuppgifter
Att administrera inkommande handlingar gällande bidrag och stipendier.

Arbetsuppgifter:
• ta hand om inkommande handlingar
• administrera ansökningar i system
• administrera utbetalningar och registrera verifikationer

Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens
• 1 års erfarenhet av administration
• Erfarenhet i ärendehanteringssystem (meriterande med kunskaper i W3D3)
• Erfarenhet av registrering i system
• Goda kunskaper i MS Office

Vi tror att du som kommer att trivas i rollen är noggrann och strukturerad, tycker om siffror och trivs med repetitiva arbetsuppgifter. Som person har du en positiv grundinställning, du har ett personligt engagemang och är bra på att planera och organisera ditt arbete. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista dag att ansöka är 2018-06-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Josefin Tängnander | josefin.tangnander@randstad.se [ mailto:josefin.tangnander@randstad.se ] |

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-29
Ange följande referens när du ansöker: 201152088
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Tängnander josefin.tangnander@randstad.se

Företag
Randstad Sweden Group AB

Adress
Randstad Sweden Group AB
Regereingsgatan 65
11144 Stockholm

Kontorsadress
Regereingsgatan 65, 11144 Stockholm

Jobbnummer
4189160

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad Sweden Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad Sweden Group AB: