Niras Söker Receptionist / Administratör
serveOffice ab / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och medlemmar i SRF. Läs gärna mer om oss på
www.serveoffice.se eller
www.facebook.com/serveOffice .
NIRAS i Sverige är ett av de ledande konsultföretagen i Norden inom vårt område. Vår idé är att skapa hållbar lönsamhet i varje uppdrag genom ledande konsulttjänster inom fastigheter, lokaler, samhällsbyggande, miljö och klimat. Vi har också ett starkt engagemang inom internationellt utvecklingssamarbete, där vi bidrar med kompetens och åtgärder för en bättre värld! Vi har cirka 130 medarbetare och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Norrköping och Linköping. Läs gärna mer på
www.niras.se .
serveOffice ab har fått det ärofyllda uppdraget att för NIRAS räkning rekrytera och hyra ut en receptionist / administratör till kontoret på Fleminggatan i Stockholm.
Arbetsgivare blir alltså serveOffice, men för rätt person finns det goda chanser till anställning hos NIRAS efter sex månader.
Publiceringsdatum2015-06-30Dina arbetsuppgifterUppdraget är på deltid (85%) och med arbetstider 08.00-16.00 måndag-torsdag och 08.00-15.00 på fredagar. I den här rollen blir man kontorsansvarig och förutom sedvanliga receptionsuppgifter ingår det även hel del administration. Här är en sammanställning av de arbetsuppgifter som ingår:
Dina arbetsuppgifter• Ta emot besök och bud
• Svara i växeln och koppla samtal vidare (för alla kontor)
• Posthantering
• Hålla ordning på konferensrum, köket och andra allmänna utrymmen
• Ordna med lunchbokningar, kaffebrickor osv
• Inköp till kontoret
• Administration kring rekryteringar och utbildningar
• Projektadministration
• Administration kring kundevent och personalevent
KvalifikationerFör att klara av detta uppdrag måste du vara van att hantera många arbetsuppgifter samtidigt och kunna göra det med ett leende. Du är positiv, glad, stresstålig och mycket duktig på att leverera service. Du tycker det är roligt att driva projekt och kan ta egna initiativ för att driva olika saker framåt. Du har bra erfarenhet av officepaketet och får gärna vara intresserad av att lära dig nya program.
Vi tror att du har minst 3-4 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Vi erbjuder dig
Som konsult hos serveOffice får du engagerade kollegor och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal, det vill säga du som konsult är nöjd och har det bra. Därför anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare för det ska vara kul att vara en del av serveOffice!
Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Ansök enligt nedan. Sista ansökningsdag 2015-07-31.
Välkommen!
Arbetsort: Stockholm
Anställningsgrad: Deltid
Varaktighet, arbetstid
Deltid Bemanning
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCissi Silvstam, Rekryteringskonsult 070-564 13 70
FöretagServeOffice AB
AdressServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna
KontorsadressBox 617 19126 Sollentuna
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2351912
Observera att sista ansökningsdag har passerat.