Newsec Söker En Assistent Till Valuation & Stategic Analysis
Rekrytering & Interimslösningar / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rekrytering & Interimslösningar i Stockholm,
Kalmar,
Borås,
Göteborg,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Om företaget Newsec - The Full Service Property House in Northern Europe - erbjuder fastighetsägare, investerare och lokalanvändare ett helhetsutbud av tjänster inom rådgivning och förvaltning.Vi är ett partnerägt bolag med ca 1 700 medarbetare fördelade på samtliga sju marknader i Norden och Baltikum.
Newsec Valuation & Strategic Analysis erbjuder fastighetsvärdering inför alla typer av situationer såsom förvärv, bokslut eller finansiering. Vi värderar inom alla typer av fastighetssegment, både portföljer och enstaka fastigheter. Vi har en hög tillväxttakt och efterfrågan på våra tjänster ökar. Som ett steg i vår fortsatta expansion söker vi nu en professionell, strukturerad och noggrann assistent till Stockholmskontoret som är beläget på Stureplan. Tjänsten
Som assistent inom Newsec Valuation & Strategic Analysis får du en central roll och arbetar för att på bästa sätt uppfylla den support som gruppen behöver. Du har även det yttersta ansvaret för administrationen på avdelningen och kommer att ha många olika kontaktytor internt såväl som externt.
Publiceringsdatum2018-10-02Arbetsuppgifter• Var behjälplig i att förbereda kundofferter och material för interna såväl som externa möten
• Göra mötes- och resebokningar och vara support för planering, koordination och logistik kring möten, resor och event
• Leda och vara delaktig i administrativa projekt, till exempel avtals- och dokumenthantering och mappstruktur
• Föra protokoll på möten vid behov
• Hantera sekretessbelagda uppgifter och dokument
• Säkerställa att det finns effektiva rutiner för de dagliga sysslorna i rollen
• Kontinuerligt arbeta för att samtliga medarbetare i gruppen får den assistans de behöver i arbetet
ProfilFör att lyckas i rollen ser vi gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet av en assistentroll eller liknande. Du har integritet och är trygg i dig själv och den kompetens du besitter. Att planera, strukturera och organisera ditt arbete är något du är van vid vilket resulterar i att du har god framförhållning. Vi ser gärna att du som assistent möter varje arbetsuppgift positivt och förutsätter att du alltid levererar enligt tidsplan med den bästa servicen och kvalité. Du har goda kunskaper i Officepaketet och lätt för att formulera dig i såväl tal som skrift både på svenska och engelska. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och ditt engagemang. Du trivs med att arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo och är bekväm med att förutsättningarna kan förändras. I ditt arbete har du lätt för att samarbeta och är tydlig i din kommunikation. Vidare är du strukturerad lösningsorienterad och har ett prestigelöst förhållningssätt
Så ansöker duI denna rekrytering samarbetar vi med Newsec Rekrytering & Interimslösningar.
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta Erika Klingberg via
erika.klingberg@newsec.se eller 0708992801. Urval sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktErika Klingberg
erika.klingberg@newsec.seFöretagRekrytering & Interimslösningar
AdressRekrytering & Interimslösningar
Grev Turegatan 7
10249 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 7, Stockholm
Jobbnummer 4380134
Observera att sista ansökningsdag har passerat.