Mood Manager
2Complete AB / Kassapersonalsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kassapersonalsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du den som skapar gemenskap och glädje på arbetsplatsen? Kan du bryta tidigare mönster för framgångsrika förändringar på ett positivt sätt? Då kan det vara just dig vi söker!
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder en fin arbetsplats med serviceinriktade kollegor som vill göra vardagen enklare för deras kunder och sprida glädje i lokalerna. Du erbjuds en tjänst som saknats på arbetsplatsen där du kommer bli en viktig medarbetare som har möjligheten att göra en stor påverkan på miljön, kulturen och effektiviteten på arbetsplatsen.
Utöver detta kommer du arbeta på ett bolag med mycket fina värderingar. Ha ett stöttande team att bolla dina idéer med. Detta är en roll som endast går att bedriva på plats tillsammans med kunder och kollegor.
Du kommer skapa många nya kontakter och vara allas to go to-person.
Utvecklingsmöjligheterna är mycket stora, och ditt arbete kommer att vara praxis för att sedan etablera tjänsten internationellt.
Vem söker vi?
• Du har minst 3-5 års erfarenhet av arbete i en kundservicemiljö eller gästfrihet
• Starka Microsoft Office-färdigheter och förståelse för AV-mötesutrustning
• Har förståelse för bolagsstrukturer
• Du har utmärkt skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga både på svenska och engelska
• Gärna erfarenhet av att arbeta på ett kontorshotell
• Meriterande är även om du har erfarenhet av att planera och organisera kundengagemangsaktiviteter
För att lyckas i rollen har du dessa personliga egenskaper som tidigare bevisats i en organisation:
• Initiativtagande
• Kreativ
• Positiv
• En lagspelare, som har förmågan att motivera dig själv och arbeta med andra för att leverera resultat
• En "multitasker"
• Bra på att planera din tid
Vidare ser vi även att du trivs och njuter av växande relationer och föränderliga miljöer. Du är också en person med stort nätverksfokus och tycker om att ta kontakt med människor.
Vad innebär rollen?
I rollen som Mood Manager till vår kund är du husets ögon och öron för att kunna samla människor och skapa en känsla av tillhörighet. Du kommer vara den personen "att gå till" för frågor och information. Du kommer ha ansvaret över att möta behoven hos teamet. Du är på plats och kan rapportera eventuella brister, identifiera förbättringsåtgärder i leveransen av tjänster och processer, samt genomföra förändringar vid behov. Du kommer leda förändringen i både miljö, inkludering och välbefinnande.
• Du är arbetsplatsens ansikte utåt och den första kontaktpunkten för medarbetarna
• Du har ansvar för medarbetarupplevelsen genom utförandet av aktiviteter, evenemang och service för att möta de behov som finns
• Du arbetar proaktivt och engagerande, samt är närvarande för medarbetare och uppmärksam på vad som sker i lokalerna
• Du har dagliga morgonsvep, där du säkerhetsställer att anläggningarna levereras i enlighet med avtal
Rollen handlar om att skapa en trevlig stämning i lokalerna på kontoret. Du tar hand om personalen och uppmärksammar födelsedagar, planerar och genomför gemensamma aktiviteter och sprider positivitet.
Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till?ansvarig rekryteringskonsult?Matilda Dahlin?på telefon?076-869 30 eller
matilda.dahlin@2complete.se.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3677".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare 2Complete AB (org.nr 556811-8334),
http://www.2complete.se Kontakt Matilda Dahlin
matilda.dahlin@2complete.se +46 76 869 30 58 Jobbnummer 8117149
Observera att sista ansökningsdag har passerat.