Meetings Management Specialist
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du siktet inställt på en framgångsrik karriär som event och mötesspecialist för vårdpersonal? Trivs du med att koordinera event och möten? Har du dessutom erfarenhet att leda projekt och arbeta i en säljande miljö? Då kan det vara dig vi söker!
Detta kommer innebära en unik möjlighet till att kunna påverka rollen samt skapa nya kontakter inom vården. På sikt finns det goda utvecklingsmöjligheter i tjänsten och bolaget.
Publiceringsdatum2021-05-31Om tjänstenTjänsten som Meetings Management Specialist är ett konsultuppdrag på ett år med start omgående. Du kommer att vara stationerad på kontoret i Solna. Du kommer ingå i ett dedikerat och sammansvetsat nordiskt gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb. Tjänsten är på heltid med månadslön.
I din roll som Meetings Management Specialist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Koordinera möten & event kopplat till hälso- och sjukvårdspersonal, lokalkontrakt, reselogistik, budgethantering
• Ansvara för att alla evenemang utförs i enlighet med företagets policys och lagstadgade krav
• Utveckla och upprätthålla starka relationer externt och internt
• Samarbeta med andra experter inklusive affärspartner för Meetings Management och andra aktörer för att söka rådgivning
• Agera som rådgivare för avtalshantering för vårdgivare
• Ansvara för att svara på frågor som rör möteshantering och fakturor
Om dig
Vi söker dig som har 1-2 års erfarenhet av försäljning/marknadsföring eller har erfarenhet av en kundorienterad tjänst. Vi ser gärna att du har en god kommunikationsförmåga och trivs med att leda team och projekt. Vidare har du ett självständigt och initiativrikt tillvägagångsätt och strävar efter att effektivisera samt förbättra arbetsprocessen inom bolaget.
Viktigt för tjänsten är:
• 1-2 års erfarenhet inom sälj/marknadsföring
• Tidigare erfarenhet av att leda mindre till medelstora projekt
• Ekonomi alternativt teknisk utbildning eller liknande på högskolenivå
• Flytande engelska samt något nordiskt språk (svenska, danska, norska) i tal och skrift
Om Bristol Myers Squibb
Bristol Myers Squibb är ett globalt biopharmaföretag som kombinerar räckvidden och resurserna hos ett större läkemedelsföretag med entreprenörsandan och smidigheten hos ett bioteknikföretag. Vi arbetar varje dag för att leverera innovativa läkemedel till patienter med allvarliga sjukdomar inom onkologi, kardiovaskulära sjukdomar, immunologi och fibros. De senaste åren har vi kunnat tillhandahålla flera nya läkemedel till patienter med stora medicinska behov.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsulten:
Linnéa Nyström via
linnea.nystrom@adecco.seSista ansökningsdatum: 10 juni 2021
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Koordinering, Försäljning, Projektledare, Vårdpersonal, Möte, Event, Evenemang, Projekt
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-34746".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 5778686
Observera att sista ansökningsdag har passerat.