Medlemssupport
Swedish Welcome / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedish Welcome i Stockholm MEDLEMSSUPPORT
Swedish Welcome -- Stockholm --
www.swedishwelcome.seAnsvarsområden & arbetsuppgifter
Denna tjänst innebär att vara medlemsföretagens centrala huvudkontakt och att hantera alla medlemsärenden som faller utanför mallen för rådgivarnas kontakt med företagen. Det är ett händelsestyrt arbete med starkt servicefokus, och kan handla om att snabbt rycka ut och hantera missnöje, problem och frågor. Man behöver agera och svara snabbt och är den som har främsta ansvaret för att uppehålla goda relationer med medlemmarna. Utöver de händelsestyrda aktiviteterna ska personen också driva det mer strukturerade CRM-arbetet och hantera ansökningar. Här blir logistik och planering centralt. I rollen ingår att beställa och analysera exempelvis nöjd kund-undersökningar.
Arbetsmiljö & sammanhang
Arbetsplatsen blir på kontoret i Stockholm, där ytterligare två kollegor kommer att tillbringa större delen av sin arbetstid. Utöver dessa tillkommer ytterligare cirka tretton kollegor som finns på plats då och då. VD kommer inte att finnas på plats dagligen och arbetet behöver kunna bedrivas självständigt.
Personen kommer att ha ett nära samarbete med kommunikatören samt regelbunden kontakt med rådgivarna.
Ramar & Mål
Till stor del kommer personen själv sätta sina ramar, genom att ta fram förslag som stäms av mot VD. I tjänsten kommer det finnas stor frihet att ta egna beslut. I arbetet förväntas man både rekrytera nya medlemmar och uppehålla kontakten med existerande. Tjänsten innebär sannolikt inte något budgetansvar.
KRAVPROFIL
Publiceringsdatum2013-04-11UtbildningsbakgrundDet är nödvändigt:
• Att ha lämplig eftergymnasial utbildning.
Erfarenheter
Det är önskvärt:
• Att ha erfarenhet inom serviceområdet, exempelvis inom -allcenter eller i någon annan servicefunktion.
• Att ha erfarenheter av besöksnäring i någon form.
• Att tidigare ha arbetat med administrativa uppgifter, gärna med företag som kunder.
• Att ha arbetat med CRM-system eller liknade databaser.
• Att ha erfarenhet av en mindre, växande organisation och gärna ha arbetat i en organisation där kollegorna befinner sig fysiskt på annan plats.
Kunskaper
Det är nödvändigt:
Att ha mycket goda kunskaper i både engelska och svenska i tal och skrift.
Det är nödvändigt att ha följande kompetenser:
• Systematiskt arbetssätt
• Stabilitet
• Effektiv kommunikation
• Konstruktivt teamarbete
• Initiativ & ansvar
• Analys & omdöme
Vill du söka? Gör så här.
Gör de tre stegen i vårt test. Det tar ca 40 min. Har du rätt egenskaper för jobbet återkommer vi per mail den 22 april och ber dig att skicka in din CV. Sedan fortsätter rekryteringen med intervjuer, arbetsprov och koll av referenser.
För att ansöka, gå till
www.maptq.com/registerFör att ansöka, vänligen gå till
www.maptq.com/register och använd lösenord Medlemssupp2013
Jättekul att du vill testa om du är rätt person. Testet är öppet tom 21 april. Lycka till!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagSwedish Welcome
AdressSwedish Welcome
C/o Det Naturliga Steget, Sveavägen 98
11350 Stockholm
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
moa.astrom@thenaturalstep.org Jobbnummer 1518629
Observera att sista ansökningsdag har passerat.