Medicinsk sekreterare
Habilitering & Hälsa, Hörsel Syn Tolk, Synverksamheten Skövde / Administratörsjobb / Skövde
2016-12-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medicinsk sekreterare" (publicerad 2018-09-05) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Habilitering & Hälsa, Hörsel Syn Tolk, Synverksamheten Skövde i Skövde Habilitering & Hälsa är en del av Västra Götalandsregionen. Vi arbetar hälsofrämjande genom specialiserade insatser till personer med varaktiga funktionsnedsättningar. Hos oss hittar du Habilitering, Hörsel-, Syn- och Tolkverksamhet. Genom samverkan och ett utvecklingsinriktat, tvärprofessionellt arbete bidrar vi till ökad delaktighet för individen.
Vi skapar möjligheter!
Publiceringsdatum2016-12-20BeskrivningSynverksamheten i Skövde ansvarar för habilitering och rehabilitering av personer med synnedsättning i alla åldrar.
I verksamheten arbetar socionom, synpedagog/specialpedagog, optiker, It-tekniker/utbildare och administrativ personal.
Vi söker nu en medicinsk sekreterare till Synverksamheten, Skövde.
Vi söker dig som är intresserad av ett omväxlande arbete som medicinsk sekreterare. Du är serviceinriktad och positiv och har intresse och vilja att vara en del i verksamhetens vårdadministrativa stöd. Du ska ha ett gott bemötande och en god servicekänsla. Det är viktigt att du ser möjligheter, kan ta egna initiativ och organisera ditt arbete självständigt men också har förmåga att arbeta i team. I denna verksamhet arbetar vi löpande med förbättringsarbete enligt Lean.
Vi tar även emot studenter för handledning.
Dina arbetsuppgifterI huvudarbetsuppgifterna ingår administration, medicinsk dokumentation, receptionsarbete, telefonservice och order/fakturahantering.
KvalifikationerDu skall ha vårddokumentationsutbildning, högskola alternativt KY/YH-utbildning för medicinsk sekreterare. Goda språkkunskaper i svenska och engelska, god IT-kunskap, kunskap i Officeprogrammen är en förutsättning. Goda kunskaper gällande Raindance, Melior och Audit Base är meriterande.
Du skall ha erfarenhet av att hantera fakturor. Du har lätt för att samarbeta samtidigt som du har förmåga att arbeta självständigt. Du är strukturerad, noggrann och tycker om ordning och reda. Du är flexibel och stresstålig när arbetsbelastningen ökar och öppen för förändringar och nya situationer
Övrig informationInom Habilitering & Hälsa strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, där våra medarbetares olikheter berikar och utvecklar verksamheten.
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Snarast tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-02
Ange följande referens när du ansöker: 2016/7631
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEva Bjuke, enhetschef, 070-557 95 49
Eva Lindqvist, medicinsk sekreterare, 010-441 32 80
FöretagHabilitering & Hälsa, Hörsel Syn Tolk, Synverksamheten Skövde
AdressHabilitering & Hälsa, Hörsel Syn Tolk, Synverksamheten Skövde
Regionens Hus
54287 Mariestad
KontorsadressRegionens Hus
Jobbnummer 3222418
Observera att sista ansökningsdag har passerat.