Medicinsk sekreterare

NU-sjukvården, Område Medicin och Akut, Sekretariatet AIN/R, Tro / Administratörsjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos NU-sjukvården, Område Medicin och Akut, Sekretariatet AIN/R, Tro i Trollhättan

NU-sjukvården är en del av Västra Götalandsregionen och är ett av Sveriges större länssjukhus. Våra två sjukhus är NÄL (Norra Älvsborgs Länssjukhus) i Trollhättan och Uddevalla sjukhus. Patientbredden gör arbetet spännande och varierande. Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete med goda utvecklingsmöjligheter. Tillsammans är vi ca 5 000 medarbetare som varje dag arbetar för att ge god och säker specialistsjukvård. I NU-sjukvården har du det mesta inom räckhåll. Vi finns på västkusten och vårt område erbjuder en varierad natur med både hav, berg, skog och sjö.

Publiceringsdatum
2015-03-25

Beskrivning
Detta är en tillsvidaretjänst inom sekretariatet för Akutmedicin, Infektion och Neuro-Rehab, med placering f n vid Infektionskliniken, NÄL.

Sekretariatet för Akutmedicin, Infektion och Neuro-Rehab har ca 40 medicinska sekreterare, som arbetar vid MAVA, MÄVA 1, 2 och 3, Avd 12, 27, 52, 53, 54, Arbetsterapin Uddevalla och NÄL, Sjukgymnastiken NÄL, Kuratorsavdelningen Uddevalla och NÄL samt vid mottagningarna för infektion, neurologi, reumatologi och neuro rehab.

Vi är ett sekretariat som arbetar för en god sammanhållning och gemenskap.

Dina arbetsuppgifter
Medicinsk dokumentation i vårt journalprogram Melior och registrering i vårt patientadministrativa system Elvis. Förbereda journaler för scanning till E-arkiv samt i övrigt sedvanliga arbetsuppgifter för medicinsk sekreterare. Bistå läkare och sjuksköterskor med varierande uppgifter.

Vid Infektionskliniken har vi även en reception som ingår i ett rotationsschema.

Kvalifikationer
Vårddokumentationsutbildning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, såsom samarbetsförmåga och förmåga att arbeta självständigt, flexibilitet, noggrannhet samt ett gott bemötande.

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på http://www.vgregion.se/PV2021

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal

Arbetstider och omfattning
100 %. Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-08
Ange följande referens när du ansöker: 2015/1779
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Enhetschef Nina Wounsch tfn 010-435 55 63
Sektionsledare Birgitta Skoglund tfn 010-435 55 92

Facklig kontakt
Vision, Ann-Christin Hansson tfn 010-435 55 82

Företag
NU-sjukvården, Område Medicin och Akut, Sekretariatet AIN/R, Trollhättan

Adress
NU-sjukvården, Område Medicin och Akut, Sekretariatet AIN/R, Trollhättan
Ledningskansliet
46185 Trollhättan

Kontorsadress
Ledningskansliet

Jobbnummer
2220148

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från NU-sjukvården, Område Medicin och Akut, Sekretariatet AIN/R, Tro

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos NU-sjukvården, Område Medicin och Akut, Sekretariatet AIN/R, Tro: