Medarbetare till vår servicedesk

Nordlo Improve AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordlo Improve AB i Malmö, Halmstad, Karlshamn, Karlskrona, Växjö eller i hela Sverige

Medarbetare till vår servicedesk

Är du en IT-generalist med ett stort kundfokus och social kompetens? Då kan den här rollen vara för dig.

Nu söker vi en medarbetare på plats på vårt kontor i Malmö. Vi letar efter en driven, kompetent och engagerad person som vill forma framtiden inom IT och digitalisering tillsammans med oss på Nordlo.



Om Nordlo

Vi är IT-partnern som sätter medarbetare och kunder först. Vår framgång bygger på våra fantastiska medarbetares insatser. Vi vet att goda idéer kan komma från organisationens alla hörn, och vi vill att våra medarbetare ska komma närmare känslan av att ingenting är omöjligt. Vi har valt en decentraliserad organisationsmodell med delegerat beslutsmandat, så att du kan driva din egen och kundens utveckling, och nå din fulla potential. Vår strävan och vilja är att ständigt förbättra, utmana och förändra. För att nå till toppen gör vi jobbet tillsammans, vi agerar med hjärtat och skapar affärsvärde för våra kunder.



Om din roll

I din roll på Nordlo kommer du ingå i vår Servicedesk och utgöra en del av den expertis och erfarenhet som återfinns idag. Du kommer att ta emot och lösa ärende, av varierande svårighetsnivå, via samtal och mail som registreras och hanteras i vårt ärendehanteringssystem.
I rollen ingår även att agera incidentkoordinator samt kan uppdrag ute hos kund förekomma.

Hos oss på Nordlo rekryteras du inte alltid till en specifik detaljstyrd roll, utan snarare för din kompetens och potential. Det innebär att du kan arbeta självständigt, i ett team eller i olika projektuppdrag. Uppgifterna är varierande beroende på det område du är specialiserad inom, men kan innefatta implementation av nya kunder, konfiguration av system, rådgivning och teknisk dokumentation.

De huvudsakliga arbetsuppgifterna för dig som medarbetare i vår servicedesk hos oss på Nordlo är att leverera kundnöjdhet. Kundnöjdhet skapar vi genom att vara adaptiva, lyhörda och tekniskt kompetenta. Vi sätter stort värde på att vara i framkant vad gäller tekniskt kunnande - likväl som att coacha och förmedla allt bra som ny teknik för med sig.



Om dig

Som person tror vi du har ett stort IT-intresse och har en god förmåga att strukturera och leverera ett arbete av god kvalitet. Du gillar att hugga tag i problem där det inte nödvändigtvis finns en färdig lösning och du är duktig att på ett serviceinriktat och pedagogiskt sätt kunna hjälpa användarna att lösa sina tekniska problem.

Du behöver ha tidigare erfarenhet av att ha arbetat med IT-support och förstår branschens grundläggande spelregler, alternativt att du har erfarenhet av en liknande roll. Det är önskvärt om du har en dokumenterad utbildning eller annan dokumenterad erfarenhet inom området.

Har du kompetens inom några eller flera områden nedan, då är du den vi letar efter!

- Microsoft 365
- Microsoft AD / Azure
- Klienthantering
- Nätverk
- Sharepoint

Eget ansvar och viljan att själv driva din egen vardag.

Du behöver ha mycket goda kunskaper i svenska, i tal och skrift och goda kunskaper i engelska.
För denna tjänst är det också ett krav att du innehar körkort.

Dina kollegor

Som medarbetare i vår servicedesk jobbar du på en spännande och ambitiös arbetsplats där kunden och personalens framgång är i fokus. Vi har en kultur där alla hjälps åt och det finns stöttning att få om man behöver det. Nordlos framgång bygger på människor som alla delar en passion för IT och digitala lösningar som har kraft att förändra samhället. Vi hyllar dig som vill utvecklas och vågar kliva in i det okända genom att ständigt utmana dig själv och ta egna initiativ. Vi tror att vi tillsammans formar hållbara och lönsamma företag som bidrar till ett bättre samhälle och framtid.

"Samarbete är en grundläggande förutsättning för oss på Nordlo - oberoende vart du befinner dig i organisationen är vi ett Nordlo och vi strävar alltid gemensamt mot våra mål."



Naturligtvis Nordlo

För oss är digitalisering ett mänskligt hantverk. Tillsammans kan vi skapa hållbar tillväxt som gör att organisationer står väl rustade inför framtiden, med kraften att skapa ett bättre samhälle. För att lyckas behöver vi engagerade medarbetare som vill vara med oss på resan.

Vi tror att nyckeln till vår snabba utveckling är att våra roller går att forma efter medarbetarnas passion och personliga drivkrafter, och för oss är ditt välmående otroligt viktigt. Hos oss kan du förvänta dig följande:

- Stor delaktighet och möjlighet att påverka
- Stora utvecklingsmöjligheter
- Nära samarbete mellan team och kollegor
- Ett starkt och närvarande ledarskap
- En god balans mellan arbetstid och fritid

Är du nyfiken på att veta mer? På vår hemsida kan du läsa om vår verksamhet, kundcase och våra medarbetare.



Verkar detta vara något för dig? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ersättning
Månadslön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/107".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Nordlo Improve AB (org.nr 556271-9129)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Syd, Malmö

Kontakt
Karin Nestell
0406633725

Jobbnummer
8166579

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordlo Improve AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordlo Improve AB: