Medarbetare till Tele2s M2M Customer support
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2013-11-21FöretagetTele2 är en av Europas snabbast växande telekomoperatörer och erbjuder alltid deras kunder vad de behöver till ett lägre pris. De har 15 miljoner kunder i 10 länder. Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Tele2 är noterat på NASDAQ OMX sedan 1996. Under 2012 omsatte bolaget 31 miljarder kronor och presenterade ett rörelseresultat (EBITDA) på 6 miljarder kronor. Tele2 behöver nu förstärka och utöka kundserviceavdelningen.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra avdelningen M2M Service Desk inom enheten Customer Operations som ansvarar för all administrativ och support för Tele2:s M2M-kunder (M2M=Machine to Machine). I ärendehanteringen ingår det analys av inkommande kundärenden, felsökning samt återkoppling till kund. I supportledet ansvarar avdelningen för att ge support till Tele2:s kundservicepartners för att lösa kundärendet så effektivt som möjligt. Avdelningen har nära kontakt med såväl produktledning, nät- & supportavdelningar, säljorganisationen och kundservicepartners
Du kommer att arbeta med frågor kring kundernas tjänster, enklare tekniska problem, fakturafrågor, abonnemangsärenden, felanmälan samt eskalering till teknikorganisationen. Du har personligt ansvar för dina egna ärenden. I ditt dagliga jobb kommer du att stöta på olika affärs ?och administrationssystem.
Möjligheter
Tele2 erbjuder sina anställda en spännande och nytänkande organisation med oändliga möjligheter. För den som presterar, kommer det finnas möjligheter att utvecklas och nå nya höjder i karriären. Din anställning kommer att starta med en grundläggande utbildning som möjliggör att du i framtiden kan klättra inom olika skill-nivåer och därav påverka din kompetens.
KvalifikationerVi söker dig som vill arbeta med kundservice och som trivs med att hjälpa människor via telefon. Vi ser att du har ett par års erfarenhet av kundservice, gärna inom telekom. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från M2M-lösningar. Du har god PC-vana (främst Excel) och har lätt att lära dig nya system. Goda kunskaper svenska och engelska i såväl tal som skrift är ett krav och andra språk som holländska är meriterade. Vi lägger stor vikt på de personliga egenskaperna, intresse och inställning till service.
Personliga krav
Du är serviceminded och sätter alltid kunden i fokus. Med en positiv anda och prestigelöshet tar du dig an olika problem och trivs med varierande arbetsuppgifter, där målet är att alltid göra kunden nöjd. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Då arbetet kommer att innebära en hel del administration ser vi att du är noggrann i arbetet.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det framtida möjligheter till rekrytering av kunden
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=372Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230
eller Poria på telefon 08-400 25 247
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnge följande referens när du ansöker: Företagssupport Tele2
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktPoria Mehdizadegan, Konsultchef 08-400 25 247
rekrytering@hero.seDaniel Engblom, Konsultchef 08-400 25 860
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM
KontorsadressLiljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM
Jobbnummer 1709223
Observera att sista ansökningsdag har passerat.